Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Oasis

Onderwerpen mbt de universiteit, ook een plaats waar studentenvertegenwoordigers bepaalde zaken kunnen aankaarten.
Jens.
Prosenior

Oasis

Berichtdoor Jens. » 25 Sep 2011, 19:51

Ik heb de geniale ingeving gekregen me in te schrijven voor academiejaar 2011 - 2012.
Oasis beslist er echter anders over:

"U bent nog niet geregisteerd in OASIS. Gelieve uw administratie te contacteren om dit in orde te laten brengen."

Heeft nog iemand dit probleem, of ligt het echt aan mij en moet ik naar de "administratie", for what it's worth?

Cheers
“We cannot escape the fact that we are heirs and prisoners of the past we are endeavouring to excavate, or avoid the long shadows it casts.” Walsham

Ruben

Re: Oasis

Berichtdoor Ruben » 25 Sep 2011, 21:06

Jens Vdm schreef:Ik heb de geniale ingeving gekregen me in te schrijven voor academiejaar 2011 - 2012.
Oasis beslist er echter anders over:

"U bent nog niet geregisteerd in OASIS. Gelieve uw administratie te contacteren om dit in orde te laten brengen."

Heeft nog iemand dit probleem, of ligt het echt aan mij en moet ik naar de "administratie", for what it's worth?

Cheers

Mailtje sturen naar de facultaire studentenadministratie (zie www.ugent.be en dan naar onze faculteit) ofwel langs gaan in de blandijn zelf.
Ruben says: uhu
mja
soit, bijna alle coureurs die ik nu heb kunnen potten breken
Johannes says: zie maar dat ze geen poten breken
HAHAHAHAHAHA

Tellach

Berichtdoor Tellach » 25 Sep 2011, 23:08

Yip ik zit met hetzelfde probleem, oasis zegt dat ik ook moet gaan naar daar.
ik heb ook al bericht gezonden naar studentenadmin

ciao
Si vis pacem, para bellum nam dulce et decorum est pro patria mori

Jens.
Prosenior

Berichtdoor Jens. » 26 Sep 2011, 09:24

Aight. Thanks.
“We cannot escape the fact that we are heirs and prisoners of the past we are endeavouring to excavate, or avoid the long shadows it casts.” Walsham

Jens.
Prosenior

Berichtdoor Jens. » 27 Sep 2011, 12:42

Even een update voor mensen die hetzelfde probleem zouden hebben: gewoon een dag later eens opnieuw proberen. Alles werkt nu perfect.

Terug naar “Opleiding & Universiteit”