Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

12/11: Kleine Quiz

Evelyne

12/11: Kleine Quiz

Berichtdoor Evelyne » 02 Nov 2014, 12:55

Eindelijk het is zo ver de Kleine Quiz van de VGK!

U oefent waarschijnlijk al maandenlang voor dit evenement. In de zomer keek u naar de 'Canvascrack', in september begon u te oefenen met de 'Slimste Mens' en nu het eindelijk november is, staat u vol spanning klaar voor woensdag 12 november. Tijd dus om de kennis te testen die je de voorbije weken vergaard hebt, maar misschien toch ook verloren bent door al die pintjes en fristi’s.

Het thema van dit jaar is 'Heroes & Villains'! Eeuwige roem wacht voor zij die kunnen winnen. Zweet, tranen en bloed, niets minder verwachten we na afloop.

Praktisch: de quiz begint om 20u in de therminal, 4pers./groepje, €1/persoon! Tijdens de quizavond zullen er drankjes en hapjes aan studentikoze prijzen worden verkocht.

Inschrijven kost je 1euro per persoon en kan je doen in de kelder, een mailtje te sturen naar cultuur@vgkgent.be.

Veel groetjes,
Evelyne en Alex
VGK-Cultuur 2014-2015

Wouter P

Re: 12/11: Kleine Quiz

Berichtdoor Wouter P » 11 Nov 2014, 23:24

Ik heb mij een week geleden via mail ingeschreven maar heb hier geen bevestiging van gekregen. Mag ik ervan uitgaan dat dit in orde is?
Ploegnaam: de fanfare van honger en dorst.
Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.

Alex Peetermans
Forumpersoonlijkheid van de maand

Berichtdoor Alex Peetermans » 12 Nov 2014, 08:33

dat is in orde, onze excuses voor de mogelijke verwarring.
wij zullen 'de fanfare van honger en dorst' deze avond hartelijk begroeten.
Tot dan! en nog veel voorbereidingsplezier ;)

Groetjes,

Evelyne en Alex
Het grootste kwaad dat een mens kan overkomen is dat hij slecht over zichzelf gaat denken. - Johannes Wolfgang Goethe

Wouter P

Berichtdoor Wouter P » 12 Nov 2014, 11:47

Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.

Wouter P

Berichtdoor Wouter P » 13 Nov 2014, 01:00

Iemand uit onze ploeg is meer dan waarschijnlijk in de zaal haar gsm verloren. Mocht deze gevonden zijn/worden, laat gerust iets weten! Wij zaten vooraan in de zaal, aan de kant van de gang.

Evelyne

Berichtdoor Evelyne » 13 Nov 2014, 10:29

Ik heb deze ochtend in de zaal rondgekeken, maar heb geen gsm gevonden. Ook aan de balie was niets binnengebracht.

Wouter P

Berichtdoor Wouter P » 13 Nov 2014, 11:01

Nevermind, de gsm is gevonden.
Toch bedankt!

Terug naar “2014-2015”