Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Geschiedenis van de Nederlanden

wout

Re: Geschiedenis van de Nederlanden

Berichtdoor wout » 17 Aug 2012, 17:18

IK GEEF: mijn antwoorden op de 12 vragen van het boek, lesnotities van de eerste 5 lessen en uitgebreide bespreking van mijn lieu de mémoire

VOOR: De lesnotities van de laatste 5 lessen...

Iemand geïnteresseerd?

Den Hugo

Re: Geschiedenis van de Nederlanden

Berichtdoor Den Hugo » 18 Aug 2012, 20:47

@Joren: Sorry voor het late antwoord. Zelf heb ik geen notities jammer genoeg. Op minerva staat een lijst met een aantal vragen waarvan er één of twee zullen gesteld worden op het examen. Probeer die alvast zo goed als mogelijk op de lossen. Normaal stond er op http://www.vgkgent.be onder de samenvattingen een handige samenvatting van geschiedenis van de Nederlanden maar de site ligt vreemd genoeg momenteel offline. Ik zou zeggen kijk elke dag er eens een paar keer naar in de hoop dat hij zo snel mogelijk weer online komt, er wordt aan gewerkt. Leer zeker de powerpoints (probeer er wat extra info rond te vinden uit die samenvatting, moest ze op tijd online staan, en anders uit het boek). Ik zal eens rondhoren of iemand misschien nog wat notities heeft maar ik kan niets beloven.

Terug naar “Tweede Bachelor”