Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

27/06: Beach Party @ Amber

Jochen E

Re: 27/06: Beach Party @ Amber

Berichtdoor Jochen E » 01 Jul 2012, 11:41

Jéllé schreef:I lol'ed. Great night. Great night. :rasta:
Kijk sé, het verschil, IK kom daar mee weg. Jij gaat naar spanje.

Lol, je snapt blijkbaar de karikatuur niet. Jij was indertijd gewoon de enige neut die zijn bek erover open deed. Frustratie van een verkiezingsnederlaag' kan daar héééél misschien iets mee te maken gehad hebben. :P Anders was dat verhaal opgelost met een mailtje waarmee ik mij WEL bekend zou maken ipv te gaan lopen en dat probleem was opgelost. En dat zonder jouw show.
Moest ik nu jou zijn, ik zou vooral hopen dat die man toch niet ergens op café jouw naam hoort vallen. :wink:

Btw, hoe is de bril?
Den Hugo schreef:Beste Jochen,

Het forum is dood, lang leve het forum.

Lentemeisje

Berichtdoor Lentemeisje » 01 Jul 2012, 11:48

Ik denk dat iedereen de karikatuur snapt, djeez.
Afbeelding
No charm equal to tenderness of heart. Jane Austen

Eldar

Berichtdoor Eldar » 01 Jul 2012, 11:50

Ja, niemand had je ongelooflijk intelligente opmerking door. Out of or reach. Now cut it, will you?
Laatst gewijzigd door Eldar op 01 Jul 2012, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronny zegt: (22:56:57)
no bicky veggie, no party!

Praetorian schreef:In this fraternity, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman. Then you equal Nathan.

Eldar

Berichtdoor Eldar » 01 Jul 2012, 11:59

Je mag trouwens wel eens het woord verkiezingsnederlaag uitleggen, now you're at it
Ronny zegt: (22:56:57)
no bicky veggie, no party!

Praetorian schreef:In this fraternity, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman. Then you equal Nathan.

Jéllé

Berichtdoor Jéllé » 01 Jul 2012, 12:16

Jochen E schreef:
Jéllé schreef:I lol'ed. Great night. Great night. :rasta:
Kijk sé, het verschil, IK kom daar mee weg. Jij gaat naar spanje.

Lol, je snapt blijkbaar de karikatuur niet. Jij was indertijd gewoon de enige neut die zijn bek erover open deed. Frustratie van een verkiezingsnederlaag' kan daar héééél misschien iets mee te maken gehad hebben. :P Anders was dat verhaal opgelost met een mailtje waarmee ik mij WEL bekend zou maken ipv te gaan lopen en dat probleem was opgelost. En dat zonder jouw show.
Moest ik nu jou zijn, ik zou vooral hopen dat die man toch niet ergens op café jouw naam hoort vallen. :wink:

Btw, hoe is de bril?

Again, had a great night, really great. :rasta:
Uw meter heeft hem beetje recht gezet, das wel een lieve. Toffe babbel ook gehad. Echt waar.
En neen JocheM, frustratie van een verkiezingsnederlaag waren er niet, wantja, ik stond er het afgelopen jaar voor mijn kring, samen met een heel praesidium. En uiteindelijk is dat hetgeen dat telt, er staan voor je kring, me dunkt. Twaren vooral frustraties over uwe kop, want echt waar serieus.
Afbeelding

Jochen E

Berichtdoor Jochen E » 01 Jul 2012, 12:18

Eldar schreef:Je mag trouwens wel eens het woord verkiezingsnederlaag uitleggen, now you're at it

Als jij mij ingeloofelijk eens kan uitleggen. :wink: Ik verduidelijkte maar voor Jelle, altijd rekening houden met inclusie hebben ze mij geleerd als monitor!

Jochen E

Berichtdoor Jochen E » 01 Jul 2012, 12:51

Jéllé schreef: Twaren vooral frustraties over uwe kop, want echt waar serieus.

Moh zeg, zo een weldoordachte gemene steek :( En dat voor iemand die vorig jaar nog zei dat wij tweetjes goed zouden samenwerken ondanks de 'gezonde spanning' en mijn vertrek naar Spanje een verlies voor de VGK was...

Jens.
Prosenior

Berichtdoor Jens. » 01 Jul 2012, 13:11

Jochen, cut the crap. Als je per se terug die kant op wil gaan, doe het dan in real life, op facebook, whatever. Maar blijf met die nihilist bullshit van dit forum. Thanks. Locked.
“We cannot escape the fact that we are heirs and prisoners of the past we are endeavouring to excavate, or avoid the long shadows it casts.” Walsham

Terug naar “2011-2012”