Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

16/04: Grote Quiz

Diethard

16/04: Grote Quiz

Berichtdoor Diethard » 27 Mar 2012, 13:53

Afbeelding
Bereid u voor op een spervuur aan vragen over aardrijkskunde, geschiedenis, politiek, wetenschappen, muziek, cultuur en ... drank. Juist! Drank. Er is immers niet alleen een prijs voorzien voor de eerste 3 groepen, maar ook voor de groep die bewijst het beste met drank om te kunnen.
Stel met andere woorden zo snel mogelijk een groep samen van 4 personen (1 euro pp) en haast je naar de kelder om je in te schrijven (of via cultuur@vgkgent.be).
De quizmaster verwelkomt jullie graag vanaf 19.45 in de podiumzaal van de therminal.
“I know who you are. I can see you. You're swearing now that, someday, you'll destroy me. Remember that far better women than you have sworn to do the same. Go look for them now.”- Atia (Rome)

Lisa D.

Re: 16/04: Grote Quiz

Berichtdoor Lisa D. » 30 Mar 2012, 14:55

Inschrijven kan heel de paasvakantie lang! Stuur gewoon een mailtje naar cultuur@vgkgent.be :D
"In order to be irreplaceable one must always be different." - Coco Chanel

Andreas

Berichtdoor Andreas » 05 Apr 2012, 13:19

Oh! Dit wil ik niet missen! 8)

Dancet, zetten we traditie van dreamteam voort? :P
Ronny schreef:Andreas is hip.

Afbeelding

Dancet
Pro-Web

Berichtdoor Dancet » 05 Apr 2012, 19:23

Ik zou graag willen, maar ik stel vragen op. :( (En heb dan nog een ander team dat me eerst heeft gevraagd... Ik ben een quiz-hoer)
If we amplify everything, we hear nothing.
- John Stewart

Terug naar “2011-2012”