Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

24/10: IFT

Stijn J

24/10: IFT

Berichtdoor Stijn J » 12 Okt 2011, 14:02

Afbeelding

Ook dit jaar verdedigt de VGK haar kleuren op het interfacultaire sporttoernooi, wie onze ploegen wil supporteren is die dag zeker welkom op bovenstaande locaties! Voor alle duidelijkheid, dit kost u geen ene cent, waarom zou u niet komen? Tot dan!

Gigi

Re: 24/10: IFT

Berichtdoor Gigi » 12 Okt 2011, 23:17

Vergeet je geen mailtjes te sturen naar de betreffende sportploegen? Heb al paar berichtjes had met vraag naar informatie. Beter te vroeg dan te laat dus ;).

Gigi

Berichtdoor Gigi » 20 Okt 2011, 20:47

Ik heb gehoord dat jullie met een volledig 'nieuwe' voetbalploeg willen spelen op het IFT? Lijkt me toch niet de superoplossing hoor. Het IFT is hét sportevenement van het eerste semester en dient toch niet om te experimenteren? Nieuwe, bijbrengende spelers worden hopelijk op dit moment (de eerste voetbalactiviteit) 'gescout' en toegevoegd aan het team.De VGK heeft een goede voetbalreputatie en dat kwam er niet op 1-2-3. Je moet teren op de bestaande ploeg en de personen die daar wegvallen op- & aanvullen met de nieuwe lichting :).

WenWen

Berichtdoor WenWen » 21 Okt 2011, 10:51

Whut? Doen Tiemen "loopt duizend keer heen-en-weer" , Tim "kapitein" Vermeulen, Stijn "Van Goedele" etc nie meer mee? En Stefaan, cedric, thomas?
Afbeelding

Stijn\Sylvie

Berichtdoor Stijn\Sylvie » 21 Okt 2011, 13:41

Voor iedereen direct conclusies trekt....
De situatie is redelijk complex :(. Wij zullen zo snel mogelijk communiceren over waarom we die keuze genomen hebben.

Maar zoals jullie ook wel zullen begrijpen is een publiek forum niet echt de meest geschikte plaats om dit alles te bespreken :wink:.
Under the lights where we stand tall
Nobody touches us at all
-Pantera (Cowboys From Hell 1990)

Simon D

Berichtdoor Simon D » 21 Okt 2011, 14:00

Bwa het heet een forum voor iets nietwaar: fo - rum («Latijn) het -woord fora, forums groep van deskundigen die een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen.

Thomasss

Berichtdoor Thomasss » 21 Okt 2011, 14:08

Als lid van het VGK-team de afgelopen jaren zou ik graag ook wel een woordje uitleg krijgen. En graag weten of ik nu al dan niet meespeel maandag.

Katrien.

Berichtdoor Katrien. » 21 Okt 2011, 14:21

Thomasss schreef:Als lid van het VGK-team de afgelopen jaren zou ik graag ook wel een woordje uitleg krijgen. En graag weten of ik nu al dan niet meespeel maandag.

LOL
“I'm thinking balls are to men what purses are to women. It's just a little bag, but we feel naked in public without it." (Carrie Bradshaw)

sören

Berichtdoor sören » 21 Okt 2011, 14:24

Stijn\Sylvie schreef:Voor iedereen direct conclusies trekt....
De situatie is redelijk complex :(. Wij zullen zo snel mogelijk communiceren over waarom we die keuze genomen hebben.

Maar zoals jullie ook wel zullen begrijpen is een publiek forum niet echt de meest geschikte plaats om dit alles te bespreken :wink:.

Als ik jullie was, zou ik mij niet alleen haasten met die uitleg maar ook met het oproepen van uw team. Het is maandag al eh...

Stijn J

Berichtdoor Stijn J » 21 Okt 2011, 15:27

De mensen van de vorige jaren wiens contactgegevens wij hebben zijn deze week al gecontacteerd per mail of worden zeer spoedig telefonisch verwittigd. Enkelen hebben al toegezegd. Nu, de reden dat dit nogal laattijdig gebeurde is te wijten aan problemen met priorweb. Reeds eind september hebben wij iedereen gecontacteerd die in het adresboek stond (het merendeel van de vorige ploeg) maar wij kregen, na meerdere mails te sturen geen reacties. We gingen er dan verkeerdelijk van uit dat er geen interesse was. Dat is dan ook de reden dat we vooral nieuwe mensen in de ploeg van maandag steken, mensen die aangaven interesse te hebben om in de interfacultaire competities mee te spelen. Onlangs bleek echter dat priorweb de mails door een technisch probleem nooit verstuurd heeft. Tegenwoordig verloopt de sportcommunicatie dan ook via hotmail. Daarom ook dat de mensen van vorig jaar zo laat gecontacteerd zijn/worden. We zoeken nog een aantal spelers voor de voetbalploeg op het IFT komende maandag, we kunnen het echter niet maken om de nieuwe mensen ineens te weigeren voor maandag. Voor het IFK zoeken we wel zoveel mogelijk met mensen van de vorige ploeg te spelen. Sören, Stefaan en Tim (die ook dit jaar kapitein is, staat al vast sinds vorig jaar) doen alvast mee op maandag. De rest is of wordt gecontacteerd. En denk alsjeblieft niet dat sport de interfacultaire competities niet serieus neemt, dat doen we zeker wel.

Jochen E

Berichtdoor Jochen E » 21 Okt 2011, 15:40

Woehoe, Stijn for president!
Den Hugo schreef:Beste Jochen,

Het forum is dood, lang leve het forum.

Stijn\Sylvie

Berichtdoor Stijn\Sylvie » 21 Okt 2011, 15:45

Man hnu had ik ook een post getypt is mijn collega mij te snel af.
Nobody touches us at all

Stijn\Sylvie

Berichtdoor Stijn\Sylvie » 21 Okt 2011, 15:54

dubbelpost, ma soit.

De uren van de competitie(nu pas definitief doorgekregen van het GUSB):

Voetbal - kunstgrasveld aan de blaarmeersen - 16u30
Basketbal - GUSB zaal 2 - 16u30
Volleybal - GUSB zaal 3 - 17u
Tafeltennis GUSB - 18u15
Als het mogelijk is, geliev al iets vroeger aanwezig te zijn, zodat jullie kunnen opwarmen, omkleden, etc.

Alvast bedankt!

En let's kick some ass :phalanx:
Nobody touches us at all

Simon D

Berichtdoor Simon D » 21 Okt 2011, 16:33

Stijn\Sylvie schreef:Voor iedereen direct conclusies trekt....

Dat was nu echt wel enorm complex en nu begrijp ik ook waarom dit niet op het forum kon worden geplaatst :? . Het probleem lijkt me btw nog niet bepaald opgelost, aangezien ikzelf bijvoorbeeld nog steeds geen voetbalmail heb gekregen (ik heb de voorbije 4 jaar toch telkens meegespeeld), ofwel hadden jullie al door dat ik dit jaar niet meer ging meespelen ofwel lijkt me er dus nog wat loos. Soit: veel succes!

Gigi

Berichtdoor Gigi » 21 Okt 2011, 16:47

Ik heb Stijn vanmiddag in de kelder nog een aantal exceldocumenten met selecties per sport doorgestuurd. Van mijn eigen sportjaar uiteraard en daarom al wat gedateerd. Jij bent zo iemand die tussen de mazen van het net gevallen is, Simon, maar hopelijk dit weekend nog door sport gecontacteerd zal worden ;).

Terug naar “2011-2012”