Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.
Gast schreef:Hallo,
Vraag over de paper! Moet je echt met een vraagstelling werken? Of kan je gewoon analyseren wat er gebeurd is en het koppelen aan theorieën (liberalisme/realisme/...). Ik weet het allemaal niet zo goed, klinkt misschien dom van me. Hoe beginnen jullie er aan?
Gast schreef:hey! weet iemand of er les zal zijn in de inhaalweek? mercikes
check de laatste aankondiging op minerva
Beste studenten,
De les van morgen, woensdag 8/12, gaat niet door, zoals aangekondigd in de les.
In tegenstelling tot de aankondiging in de les, zal de les op woensdag 15/12 wél doorgaan, en die op maandag 20/12 niet meer. De reden is dat studenten die van ver moeten komen, mij gevraagd hebben om in de inhaalweek geen les meer te geven (wat trouwens ook beter overeenkomt met het reglement terzake).
We zien elkaar dus nog op maandag 13/12 en woensdag 15/12.
Met vriendelijke groeten,
Dries Lesage
De groep van 14/1 (Geschiedenisstudenten)
Niet het volledige handboek is te kennen. Volgende delen vallen weg:
· Chapter 1: alles vanaf p.7 ‘Brief Historical Sketch…’
· Chapter 3: Schelling and Strategic Realism (pp.69-73) / Neorealist Stability Theory (pp.77-79)
/ Hegemony and the Balance of Power (pp.84-87) / Research Prospects and Programme en
volgende (pp.91-92).
· Chapter 4: Alles valt weg vanaf Neorealist Critiques op p.113.
· Chapter 9 valt volledig weg.
Verduidelijking:
· Chapter 10 en 11 zijn volledig te kennen, weliswaar enkel op hoofdlijnen.
Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.
sofietj schreef:hallo,
kan er iemand een voorbeeld geven van een Global Public policy network aub? Is me nogal een vaag begrip!
merci!
Terug naar “Minor Politieke & Sociale Wetenschappen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast