Gast schreef:geen idee, sorry.
weet iem het antwoord op de vraag: waarom is het witboek Delors wel geslaagd en waarom het Tindemans rapport en Spinelli niet?
Wim. schreef:"Waarom maakt het cohesiefond integraal deel uit van het verdrag van Maastricht?"
Ja, zeg eens.
Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.
Wouter. schreef:Ik snap de houding van de Nederlanders niet zo goed:
* In 1952 eisten ze een meer intergouvernementele werking van de EDG, vooraleer ze zouden ratificeren in de hoop de Britten erbij te kunnen betrekken.
* Tien jaar later zeggen ze dan weer dat de EEG niet supranationaal genoeg kan zijn (wat hun volste recht is) maar vragen ze zich ook af waarom de Britten niet meedoen.
Iemand die deze paradoxale gang van zaken kan verklaren?
Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.
Gast schreef:het examen is nu vrijdag!
als je in het archief gaat gaan kijken vind je ook al heel veel vragen! op het forum van de politieke ook
Terug naar “Minor Politieke & Sociale Wetenschappen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast