Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Masterproef: praktische thesisvragen

Echo

Re: Masterproef: praktische thesisvragen

Berichtdoor Echo » 26 Jul 2010, 00:37

Vanaf wanneer kunnen we eigenlijk indienen? De Facultaire Studentenadministratie is die deze week al weer open? (allé, vrijdag is ook goed). En wat zijn de openingsuren daarvan? Of waar kan ik dat vinden? Die website is echt onduidelijk en al :-s
Why run so fast?

Disintegration

Berichtdoor Disintegration » 28 Jul 2010, 00:34

van 27 tot en met 30 juli: open van 08.30 uur tot 12.00 uur

maand augustus:

van 2 tot en met 5 augustus: 08.30 uur tot 12.00 uur

6 augustus: 08.30 uur tot 16.00 uur.

Iemand die weet of dat blad over de toegankelijkheid ook genummerd moet worden en in de inhoudstafel moet opgenomen worden?
En die fotokopie van de titelbladzijde, is dan gewoon een apart, niet ingebonden blad?
I won't go down in history, but I will go down on your sister

Echo

Berichtdoor Echo » 28 Jul 2010, 00:54

Disintegration schreef:van 27 tot en met 30 juli: open van 08.30 uur tot 12.00 uur

maand augustus:

van 2 tot en met 5 augustus: 08.30 uur tot 12.00 uur

6 augustus: 08.30 uur tot 16.00 uur.

Iemand die weet of dat blad over de toegankelijkheid ook genummerd moet worden en in de inhoudstafel moet opgenomen worden?
En die fotokopie van de titelbladzijde, is dan gewoon een apart, niet ingebonden blad?

In andere thesissen die ik gelezen heb, was dat niet genummerd of in de inhoudstafel opgenomen.

Dat van die fotokopie vraag ik me ook wel af eigenlijk.
Why run so fast?

Gast

Berichtdoor Gast » 28 Jul 2010, 09:12

Het blad m.b.t. toegankelijkheid moet inderdaad niet genummerd zijn. Het moet ingevoegd worden voor het eigenlijke begin van de thesis.

En natuurlijk hoeft de kopie van de titelbladzijde niet op de een of andere manier ingebonden worden. Kopiëren en op de dag van de waarheid bovenop de drie thesissen leggen zal meer dan volstaan.

Echo

Berichtdoor Echo » 28 Jul 2010, 09:25

Dankjewel!

(die samenvatting is er echt te veel aan, hè. Dan ben je eindelijk klaar en moet daar nog aan beginnen. :paars: )
Why run so fast?

Gast

Berichtdoor Gast » 29 Jul 2010, 15:44

Weet iemand waar dat blad van die toelating om de thesis in te kijken te vinden is? Ik vind het niet op minerva en ook niet op de flw site...

Weet er ook iemand hoe je pas je paginanummering in Word pas laat beginnen van de vierde pagina? Mijn kaft en dankwoord hebben ook een paginanummer momenteel, en dat is niet echt de bedoeling..

Merci

A Robotic Being

Berichtdoor A Robotic Being » 29 Jul 2010, 15:53

Secties maken en pas vanaf sectie twee beginnen nummeren.
A number of governors who've sat in office in Austin went on to become president Bush. Including George W. Bush and George Bush.

Echo

Berichtdoor Echo » 29 Jul 2010, 16:22

Gast schreef:Weet iemand waar dat blad van die toelating om de thesis in te kijken te vinden is? Ik vind het niet op minerva en ook niet op de flw site...

Weet er ook iemand hoe je pas je paginanummering in Word pas laat beginnen van de vierde pagina? Mijn kaft en dankwoord hebben ook een paginanummer momenteel, en dat is niet echt de bedoeling..

Merci

Dat staat in 'aankondigingen' bij het vak Master in de Geschiedenis. Ik heb ook even moeten zoeken.
Why run so fast?

Vicky

Berichtdoor Vicky » 02 Aug 2010, 21:30

Ik zit met grote twijfel over mijn bijlages... Ik heb paar werken van Jan Palfijn bestudeerd, die dus zijn uitgegeven en zelfs op google books staan. Omdat ik het toch al had uitgetypt zou ik ze als bijlage er willen bijsteken, maar
- is dat wel nodig als het zelfs op google books staat?
- regels van de koninklijke commissie enzo heb ik niet bij stil gestaan, omdat het uiteindelijk al goed gevormde zinnen zijn. ik heb het gewoon overgetypt met pagina's ertussen, zoiets dus:

dat dese Kinderen als een Kruys verbeelden, uyt reden dat het panneken daer het hooft ’t Os femoris, of Dhye-been in ontfangen wort, ’ t welck uyt [p. 21] de dry Beenderen vooren geseyt geformeert wort, mede buytenwaerts op de zyden na het hooft toe-gekeert staet: ’t welck voor de gene die de Osteologie wel verstaen niet moeyelijck en is om te begrypen.

- Zou ik dit op cd-rom branden, bij mijn thesis zelf nog inbinden (zo'n 80 pagina's erbij) of in een tweede deel doen?

Terug naar “Master”