Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

inschrijving

Dragases

Re: inschrijving

Berichtdoor Dragases » 05 Nov 2007, 11:09

Hamirubi schreef:Heeft iedereen wiens thesis pas in tweede zit binnen was z'n diploma al ontvangen? Hier alvast niet.

Nougatbollen.
"L'homme d'entendement n'a rien perdu, s'il a soi-même"
{Michel de Montaigne}

Kulder

Berichtdoor Kulder » 05 Nov 2007, 13:16

ik heb ook ooit eens iets horen vallen (via humus op de proclamatie geloof ik) over een diploma na u bachelor... maar ik heb ook niets ontvangen. Maar aangezien ver niemand klaagt zal dat wel niet doorgegaan zijn zeker...

Bart

Berichtdoor Bart » 05 Nov 2007, 16:48

Kulder schreef:ik heb ook ooit eens iets horen vallen (via humus op de proclamatie geloof ik) over een diploma na u bachelor... maar ik heb ook niets ontvangen. Maar aangezien ver niemand klaagt zal dat wel niet doorgegaan zijn zeker...

Het blad met de puntenlijst van de 3 bachelorjaren is uw diploma.
The Boss: They call him "the Fairy"...
Slevin: Why do they call him "the Fairy"?
The Boss: Because he's a fairy.
Slevin: What, he's got wings... he flies around sprinkling magic dust on people?
The Boss: [angry] He's a homosexual!

Pleimion

Berichtdoor Pleimion » 07 Nov 2007, 11:36

Dragases schreef:
Hamirubi schreef:Heeft iedereen wiens thesis pas in tweede zit binnen was z'n diploma al ontvangen? Hier alvast niet.

Nougatbollen.

Ik heb een attest van slagen gekregen, weliswaar nadat ik het beleefd gevraagd had via de Helpdesk. Maar puntenlijst telt idd als voorlopig diploma.

Vladimir
Locatie: "Ruddervoorde, un des plus jolis villages des environs de Bruges" Ideologie: grote pita

Berichtdoor Vladimir » 07 Nov 2007, 19:04

Pleimion schreef:
Dragases schreef:

Nougatbollen.

Ik heb een attest van slagen gekregen, weliswaar nadat ik het beleefd gevraagd had via de Helpdesk. Maar puntenlijst telt idd als voorlopig diploma.

Ook voor wie in eerste slaagde was die puntenlijst lange tijd het voorlopige 'diploma' van dienst bij deze en gene sollicitatie.

Hip, that is.

Terug naar “Opleiding & Universiteit”