Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Boekenlijsten Master

Elkie

Boekenlijsten Master

Berichtdoor Elkie » 03 Okt 2008, 15:13

Mijn beste medemasters,

het is ondertussen allicht wel duidelijk dat een boekenlijst voor ieder van jullie van pas komt omdat het boek voor theoretische geschiedenis erop staat, samen met boeken voor Amerikaanse Geschiedenis; Wereldsysteemanalyse en het bijbehorende onderzoeksseminarie; en het OS Sociale geschiedenis na 1750 (onderdeel CTI). De lijsten blijven in principe beschikbaar tot ze op zijn, maar ik zou jullie willen vragen om zo snel mogelijk toch een exemplaar te gaan oppikken in de kelder. Als iedereen immers verspreid bestelt, kan het zijn dat wie zijn boeken ophaalt nog eens zal moeten teruggaan om zijn voorschot op te halen. Dit omdat ik eerst een substantieel aantal boekenlijsten verzamel voor ik ze naar de Story breng. Wie maandag 5/10 een boekenlijst komt invullen en betalen, kan gegarandeerd zonder problemen de daaropvolgende woensdag om zijn boeken. Wie er later om komt, zal mogelijk een dag of 3 en eventueel tot de volgende week moeten wachten.

Elke

PS: Groene Bijbels zijn nog steeds zeer gewild! Zie hier.
"I want to be young and wild. Then I want to be middle-aged and rich. And then I want to be old and annoy people by pretending I'm deaf." - EB

Terug naar “Algemeen”