Goeiedag iedereen
-aantal paginas of woorden wordt van ons verwacht?
- Dat uitstel dat je kan vragen tot 2 juni, is dat toegankelijk voor iedereen en wanneer moet je dat aanvragen
Danku
Surena schreef:Goeiedag iedereen
- Dat uitstel dat je kan vragen tot 2 juni, is dat toegankelijk voor iedereen en wanneer moet je dat aanvragen
Danku
Surena schreef:Goeiedag iedereen
Danku
Kulder schreef:Ik denk toch zonder e. Natuurlijk afhankelijk van hoe groot u bijlagen zijn. Is dat 10 blz., ok dan... Maar nogmaals, ik denk dat de omvang van de tekst zelf rond de 100 ligt.
Gast schreef:Kulder schreef:Ik denk toch zonder e. Natuurlijk afhankelijk van hoe groot u bijlagen zijn. Is dat 10 blz., ok dan... Maar nogmaals, ik denk dat de omvang van de tekst zelf rond de 100 ligt.
Aangezien het om een masterproef gaat en geen thesis, dus minder dan een jaar de tijd om aan te werken, verwacht mijn promotor rond de 60 à 80 blz. Dat is ten minste doenbaar om in 1ste zit af te geven. Dus volgens mij zal dat ook voor de meeste andere promotors de regel zijn, nu meer kan geen kwaad... Als je twijfelt vraagt aan je promotor.
Kulder schreef:correctie: prof. dr. Dumolyn ?
Kulder schreef:correctie: prof. dr. Dumolyn ?
Kunnen wij morgen al indienen of moet het maandag zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast