Plukje schreef:Goofy schreef:Plukje schreef:trouwens, dankwoord? Wie bedank je dan wel? Moét dat trouwens? Ik weet zo direct niemand.
goh, ik heb daar promotor, ouders, mensen die verbeterd hebben en heb er ook Astrid van Nieuwste opgezet, vrienden
Gaat dat niet wat raar overkomen als we allemaal J.W. moeten vermelden?
Mijn ouders hebben mij nu niet bepaald zot gesteund ofzo, een promotor is in de praktijk onbestaande geweest, de Citroen kan ik er ook moeilijk bijzetten, en vrienden, nu ja...
En enkel het forum bedanken is ook een beetje bladverspilling hé.
Gerd schreef:Bedenk wel dat je ouders waarschijnlijk je volledige opleiding bekostigd hebben... het gaat dus niet alleen om morele steun maar ook vooral financiële steun.
Of betaal je alles zelf?
En ook al ben je niet veel naar je promotor geweest, normaalgezien als je wilde kon je er wel naartoe gaan toch? Gewoon het feit dat hij officieel 'klaarstond' zou al een dankwoordje waard moeten zijn. Ook al was het in praktijk misschien een minder goeie promotor, zoiets verwachten ze, als je dat niet doet denk ik dat je promotor alvast wat negatief bevooroordeeld aan de verbetering van je werk zal beginnen.
Daarnaast bedank ik ook gewoon m'n vriendin en vrienden voor de morele bijstand, de mensen die m'n teksten hebben nagelezen, en in het algemeen ook andere vrienden, familie en kennissen omdat ze mij voorzagen van ontspanningsmomenten tussen het werken doorsoort beveiliging voor als ik iemand vergeten ben.
Humus schreef:Domme vraag misschien maar hoe krijg je in godsnaam je bijlagen, die in excel staan, bij je thesis bij. Ik kan er wel een pdf van maken maar dan staan ze nog altijd niet bij mijn tekst of hebben ze nog altijd geen paginanummer.
Plukje schreef:Ouders zijn eigenlijk verplicht om je opleiding te betalen zolang je geen bruikbaar diploma hebt.
En wat promotor betreft, da's natuurlijk een lastige kwestie. Tot 1 januari was Parmentier nog promotor, hij heeft me ook mijn onderwerp bezorgd. Vanaf 1 januari was dat iemand anders, die eigenlijk zeer weinig over mijn onderwerp afwist, en bijgevolg niet echt een grote hulp was. Ik heb één keer 10min. met de man over mijn thesis gebabbeld, en dan ging het eigenlijk alleen over enkele stijl- en spelfouten in mijn 12p. inleiding. Tja, wie vermeld je dan en wie niet? Ik vrees dat ze dan beide wel licht gepiqueerd zouden kunnen zijn.
Dancet schreef:Voor een echte forumganger blijf je God.
Tibo schreef:De moderator van het forum, waar ge kon ontspannen en waar ge al die inspiratie hebt opgedaan tijdens het schrijven van uw thesis?
Plukje schreef:
En enkel het forum bedanken is ook een beetje bladverspilling hé.
Plukje schreef:Je ouders zijn verplicht om je te onderhouden voor de duur van je studies hoor. 't Is dat ik meer steun heb gehad aan de kat van de buren dan aan mijn vader, en dan vind ik het wat hypocriet om mijn vader te danken en die kat niet, weetwel.
En een promotor danken die je slechts één keer gezien hebt en je eigenlijk niet kon verderhelpen, komt dat ook niet erg slijmerig over?
Soit, als het dan echt moet gooi ik er wel Jacques en Dragases in. En misschien nog een vriendje of 2.
edit: misschien eens een nonsens-topic starten? "Wie komt in jouw dankwoord?"
Chareth Cutestory schreef:Een vriendin van me heeft met krék dezelfde redenering als Plukje - "Jamaar, ik heb niets gehad aan mijn promotor." - die mens ook weggelaten uit haar dankwoord. Hij heeft ervoor gezorgd dat ze er amper door was.
Bedank gewoon iedereen waarvan je denkt dat die bedankt wil worden.
Plukje schreef:Je ouders zijn verplicht om je te onderhouden voor de duur van je studies hoor. 't Is dat ik meer steun heb gehad aan de kat van de buren dan aan mijn vader, en dan vind ik het wat hypocriet om mijn vader te danken en die kat niet, weetwel.
En een promotor danken die je slechts één keer gezien hebt en je eigenlijk niet kon verderhelpen, komt dat ook niet erg slijmerig over?
Soit, als het dan echt moet gooi ik er wel Jacques en Dragases in. En misschien nog een vriendje of 2.
edit: misschien eens een nonsens-topic starten? "Wie komt in jouw dankwoord?"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast