Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Praktische thesisvragen

Tim

Re: Praktische thesisvragen

Berichtdoor Tim » 29 Jul 2008, 22:00

Copyland strekt idd tot aanbevelen, mijn thesis van 207 p. twaalf keer laten afdrukken (gelijmd, voor- en achterblad op gekleurd papier, verder zwart-wit) voor een 70 EUR, en goed geholpen geweest.
Afbeelding

Gerd

Berichtdoor Gerd » 29 Jul 2008, 23:26

12 keer?! voor wie dat allemaal? Ik denk dat ik het maar bij vijf hou...
Trouwens: het exemplaar voor de bibliotheek zit inbegrepen in de drie exemplaren die we moeten afgeven, dus dat hoeft al niet.

Salmaneser

Berichtdoor Salmaneser » 30 Jul 2008, 00:23

Tim schreef:Copyland strekt idd tot aanbevelen, mijn thesis van 207 p. twaalf keer laten afdrukken (gelijmd, voor- en achterblad op gekleurd papier, verder zwart-wit) voor een 70 EUR, en goed geholpen geweest.

Kan je daar met bankcontact betalen?
It's time to forget about the artificial frontiers that our intellect is inflicting on us. Dream on, until you reach the edge of infinty.

Humus

Berichtdoor Humus » 30 Jul 2008, 00:24

Gerd schreef:12 keer?! voor wie dat allemaal? Ik denk dat ik het maar bij vijf hou...
Trouwens: het exemplaar voor de bibliotheek zit inbegrepen in de drie exemplaren die we moeten afgeven, dus dat hoeft al niet.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat binnen dit en tien jaar niet eens 12 mensen mijn thesis zullen lezen.

Ik ga trouwens voor een all-nighter. Liever 's nachts doorwerken en rond de middag indienen dan slapen en staan aanschuiven in een kopieercentrum, elke 30 seconden op mijn horloge kijkend om toch maar die deadline niet te missen.

dr. Frank-n-Further

Berichtdoor dr. Frank-n-Further » 30 Jul 2008, 00:48

Humus schreef:
Gerd schreef:12 keer?! voor wie dat allemaal? Ik denk dat ik het maar bij vijf hou...

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat binnen dit en tien jaar niet eens 12 mensen mijn thesis zullen lezen.

Ik ga trouwens voor een all-nighter. Liever 's nachts doorwerken en rond de middag indienen dan slapen en staan aanschuiven in een kopieercentrum, elke 30 seconden op mijn horloge kijkend om toch maar die deadline niet te missen.

over die deadline, wanneer sluit dat lokaal? dat ik tenminste weet of ik die deadline haal terwijl ik sta aan te schuiven..
I'm a relatively respectable citizen -- a multiple felon, perhaps, but certainly not dangerous.

R. Duke

Humus

Berichtdoor Humus » 30 Jul 2008, 00:57

5 uur was het in eerste zit, zal nu ook wel zo zijn zeker?

Gerd

Berichtdoor Gerd » 30 Jul 2008, 01:03

Ja, 17 uur.
Ik ga nu slapen en vroeg opstaan. Hopen dat de meesten te lui zijn om al om 9u smorgens te gaan!

Plukje

Berichtdoor Plukje » 30 Jul 2008, 02:48

Heb net electronisch ingediend, maar moet nog met paginanummers klooien tegen morgen, en nog wat bijlagen plakken. Enfin, ik doe nu toch ook eerst een poging tot slapen hoor...

Tot morgen thesisvriendjes! :>

Aghast

Berichtdoor Aghast » 30 Jul 2008, 11:58

Salmaneser schreef:
Tim schreef:Copyland strekt idd tot aanbevelen, mijn thesis van 207 p. twaalf keer laten afdrukken (gelijmd, voor- en achterblad op gekleurd papier, verder zwart-wit) voor een 70 EUR, en goed geholpen geweest.

Kan je daar met bankcontact betalen?

Normaal wel, d'r staat toch zo'n bakje om met je kaart te betalen dacht ik.

Tim

Berichtdoor Tim » 30 Jul 2008, 13:40

Het lokale oorlogsverleden leeft nog altijd in de streek :) ... 'kheb heel wat mails en telefoons gekregen dus ik laat een paar exemplaren rondgaan, tenzij ze natuurlijk de kopieerkosten willen betalen.

Je kan inderdaad met bankcontact betalen.
Afbeelding

*Atheneae*

Berichtdoor *Atheneae* » 30 Jul 2008, 14:00

Tim schreef:

Het lokale oorlogsverleden leeft nog altijd in de streek :) ... 'kheb heel wat mails en telefoons gekregen dus ik laat een paar exemplaren rondgaan, tenzij ze natuurlijk de kopieerkosten willen betalen.

Vele van mijn bruikleengevers (dat heb je dan natuurlijk als je met private fotografie als historische bron werkt) vroegen ook een exemplaar, maar ze zullen het toch met een digitale versie moeten stellen, vrees ik. Ik zie het niet zitten om 300blzn een aantal keren te gaan afdrukken. En die 300, dat is helemaal zonder prentjes of bijlagen. Dus laat ze daar niet naar vragen om die er ook nog bij te doen.

Aghast

Berichtdoor Aghast » 31 Jul 2008, 12:51

Het is ongetwijfeld al eens gevraagd, maar die samenvatting van de scriptie: mocht dat vandaag ook nog opgestuurd worden? Er stond immers geen datum in die richlijnen, dus heb ik het daarnet maar opgestuurd.

Salmaneser

Berichtdoor Salmaneser » 01 Aug 2008, 02:37

Aghast schreef:Het is ongetwijfeld al eens gevraagd, maar die samenvatting van de scriptie: mocht dat vandaag ook nog opgestuurd worden? Er stond immers geen datum in die richlijnen, dus heb ik het daarnet maar opgestuurd.

Ja.
It's time to forget about the artificial frontiers that our intellect is inflicting on us. Dream on, until you reach the edge of infinty.

Humuss

Berichtdoor Humuss » 04 Aug 2008, 12:45

Waar en wanneer kunnen we nu die thesisverslagen van de tweede zit gaan inkijken? Aangezien ik dat moet regelen met mijn vakantiewerk zou ik toch zo snel mogelijk de exacte uren moeten weten...

Plukje

Berichtdoor Plukje » 04 Aug 2008, 13:40

Humuss schreef:Waar en wanneer kunnen we nu die thesisverslagen van de tweede zit gaan inkijken? Aangezien ik dat moet regelen met mijn vakantiewerk zou ik toch zo snel mogelijk de exacte uren moeten weten...

Aangezien er 2 dagen opstaan, zal dat wel gewoon tijdens de kantooruren zijn, van 9 tot 17u, met vermoedelijk een middagpauze. Of op afspraak met je promotor? Mail hem eens.

Terug naar “Masterproef”