Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Indiendata

Gast

Re: Indiendata

Berichtdoor Gast » 31 Mei 2008, 09:07

ik denk tussen 8u30 en 17u in lokaal 0.60, dat was zo voor de 26ste, dus ik vermoed ook voor 2 juni

Herakleitos

Berichtdoor Herakleitos » 01 Jun 2008, 10:45

Zijn er nog mensen die, net zoals uw dienaar, alles morgen nog moeten laten printen, kopiëren en inbinden ?

Wannes

Berichtdoor Wannes » 01 Jun 2008, 14:45

Gast schreef:ik denk tussen 8u30 en 17u in lokaal 0.60, dat was zo voor de 26ste, dus ik vermoed ook voor 2 juni

Aangezien we, mits vraag aan promotor, een week uitstel krijgen, dan moet dat ook effectief een week zijn. Dus tot 17u zal wel correct zijn.

Herakleitos schreef:Zijn er nog mensen die, net zoals uw dienaar, alles morgen nog moeten laten printen, kopiëren en inbinden ?

Hier van't zelfde! En ik moet dan nog morgen van Torhout komen, spannend. Maar voor 17u zou dit alles toch moeten gelukt zijn.

Oja, "kopie van de titelpagina" (check minerva)? Misschien domme vraag, maar is dat dan gewoon een kopie van je voorblad?
Aux armes!

Kulder

Berichtdoor Kulder » 01 Jun 2008, 16:28

inderdaad. kopie van het voorblad: 3x :)

Gast

Berichtdoor Gast » 02 Jun 2008, 07:40

Ik dacht dat de meeste tegen de 26ste moesten indienen, groot was mijn vebazing dan ook toen ik 16.50 ging indienen de 26ste en er niemand op mijn blad had afgetekend. Eigenlijk is dat toch niet eerlijk, ik heb dat wel tegen de 26ste moeten indienen, in een week kan je toch veel doen... Nu soit, kopieren en inbinden neemt een max. van 30 minuten in beslag in topcopy, wel nog rekenen 10 min. om te laten drogen voor open te doen.

Kulder

Berichtdoor Kulder » 02 Jun 2008, 09:29

Gast schreef:Ik dacht dat de meeste tegen de 26ste moesten indienen, groot was mijn vebazing dan ook toen ik 16.50 ging indienen de 26ste en er niemand op mijn blad had afgetekend. Eigenlijk is dat toch niet eerlijk, ik heb dat wel tegen de 26ste moeten indienen, in een week kan je toch veel doen... Nu soit, kopieren en inbinden neemt een max. van 30 minuten in beslag in topcopy, wel nog rekenen 10 min. om te laten drogen voor open te doen.

Iedereen kon uitstel vragen tot 2 juni. Op voorhand wisten we al dat dit niet echt een probleem zou vormen.

Gerd

Berichtdoor Gerd » 03 Jun 2008, 14:49

inderdaad, waarom indienen de 26ste als je er nog niet helemaal tevreden mee bent en denkt op een weekje tijd een betere thesis te kunnen voorleggen?

KoenP

Berichtdoor KoenP » 15 Jun 2008, 13:38

Kulder schreef:
Gast schreef:Ik dacht dat de meeste tegen de 26ste moesten indienen, groot was mijn vebazing dan ook toen ik 16.50 ging indienen de 26ste en er niemand op mijn blad had afgetekend. Eigenlijk is dat toch niet eerlijk, ik heb dat wel tegen de 26ste moeten indienen, in een week kan je toch veel doen... Nu soit, kopieren en inbinden neemt een max. van 30 minuten in beslag in topcopy, wel nog rekenen 10 min. om te laten drogen voor open te doen.

Iedereen kon uitstel vragen tot 2 juni. Op voorhand wisten we al dat dit niet echt een probleem zou vormen.

bij ons werd gezegd dat dit enkel kon met een extreem goed excuus. Gewoon ziek zijn of zo was niet voldoende.
Mensen zeggen dat ik niet tegen mijn verlies kan. Dat is niet zo, 'k heb er gewoon niet zoveel ervaring mee. - Theo Maassen

Gerd

Berichtdoor Gerd » 04 Jul 2008, 13:44

niet dat ik er persoonlijk erg moeilijk over ga doen, ik vertrek begin augustus toch op kamp dus dan moet 'ie maar afzijn,

maar waarom ligt de deadline zo vroeg voor tweede zit?
Als je bedenkt dat de derde bachelors hun paper een of twee weken vroeger moesten indienen in eerste zit, en toch pas in tweede zit ergens half augustus moeten indienen, dan hebben ze toch zo'n 3 à 4 weken meer tijd om hun paper voor tweede zit af te krijgen zogezegd.
Geef toe, het is toch een betrekkelijk korte periode voor een masterproef in tweede zit niet?

Fréderic

Berichtdoor Fréderic » 04 Jul 2008, 16:02

Gerd schreef:niet dat ik er persoonlijk erg moeilijk over ga doen, ik vertrek begin augustus toch op kamp dus dan moet 'ie maar afzijn,

maar waarom ligt de deadline zo vroeg voor tweede zit?
Als je bedenkt dat de derde bachelors hun paper een of twee weken vroeger moesten indienen in eerste zit, en toch pas in tweede zit ergens half augustus moeten indienen, dan hebben ze toch zo'n 3 à 4 weken meer tijd om hun paper voor tweede zit af te krijgen zogezegd.
Geef toe, het is toch een betrekkelijk korte periode voor een masterproef in tweede zit niet?

vooral als tien dagen nog eens de unief gesloten is voor de gentse feesten
Amor, esperanza y revolución

Gerd

Berichtdoor Gerd » 04 Jul 2008, 17:15

inderdaad! dat was ik er nog vergeten bijzeggen.
Ik moet namelijk nog een heel pak bronnenonderzoek doen, gelukkig zitten de kranten die ik moet doen elders nog en niet in de krantenkelder, anders zat ik met een serieus probleem.
En voor iemand zegt van: moest je je bronnen maar vroeger doen: dat kon niet, eerst moest mijn literatuuronderzoek helemaal afzijn om daaruit te kunnen afleiden welk bronnenonderzoek meest aangewezen was.

Chareth Cutestory

Berichtdoor Chareth Cutestory » 04 Jul 2008, 18:15

Een gesloten unief nét voor de indiendatum is inderdaad belachelijk en waarschijnlijk ook de reden waarom de indiendatum vroeger een pak later werd gelegd. Maar zoals dat gaat zijn de mensen die daarover beslissen dezelfde mensen die vinden dat ze dan te weinig tijd hebben om alles na te lezen.

Salmaneser

Berichtdoor Salmaneser » 05 Jul 2008, 01:18

Een of twee weken later zou hier ook wel gewenst zijn.
It's time to forget about the artificial frontiers that our intellect is inflicting on us. Dream on, until you reach the edge of infinty.

Gerd

Berichtdoor Gerd » 05 Jul 2008, 09:53

revolutie?

Sander

Berichtdoor Sander » 08 Jul 2008, 13:39

Opleidingscommissie misschien :)
Bezoek eens mijn blog hier, of volg me op Twitter hier.

Terug naar “Masterproef”