Atheneae schreef:Dat is altijd een bepaald aantal weken voor de start van de examens. Dus ik vermoed dat dat dit jaar, net zoals de voorbije 2 jaar, ergens rond 20 mei zal zijn. Dus begin er maar vlug aan.
Gerd schreef:Serieus? Krijgen we echt zeker tijd tot 2 juni om onze thesis af te hebben? Das wel mooi
Guest schreef:Weet iemand dit al zeker intussen? en vooral, moeten we onze thesis 'verdedigen'? ik wil mijn vakantie in juni boeken, vandaar....
Koen schreef:Guest schreef:Weet iemand dit al zeker intussen? en vooral, moeten we onze thesis 'verdedigen'? ik wil mijn vakantie in juni boeken, vandaar....
en er moet niet verdedigd worden.
Humus schreef:Koen schreef:Guest schreef:Weet iemand dit al zeker intussen? en vooral, moeten we onze thesis 'verdedigen'? ik wil mijn vakantie in juni boeken, vandaar....
en er moet niet verdedigd worden.
Serieus? Geen voorstelling of niets? En ligt die beslissing bij de prof persoonlijk of van hogerhand opgelegd?
De indiendatum is wel positief. Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Kulder schreef:en klopt dat van die verdediging???? Aangezien ik onlangs bij mijn promotor nog iets anders hoorde...
Gerd schreef:Dank aan wie het meehielp regelen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast