Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

universiteitsstraat blauwe zaal

Gast

universiteitsstraat blauwe zaal

Berichtdoor Gast » 24 Sep 2007, 11:39

Hey,
ik volg een vak uit de master politieke en dat valt dinsdag om 11H30 id universiteitsstraat in de blauwe zaal. Iemand die die zaal weet zijn en dat eens kan uitleggen aan me?
Merci

Plukje

Re: universiteitsstraat blauwe zaal

Berichtdoor Plukje » 24 Sep 2007, 13:50

Gast schreef:Hey,
ik volg een vak uit de master politieke en dat valt dinsdag om 11H30 id universiteitsstraat in de blauwe zaal. Iemand die die zaal weet zijn en dat eens kan uitleggen aan me?
Merci

Da's in de Volderstraat (zijstraat van de Veldstraat, ongeveer ter hoogte van Bakker Bloch), als je met je gezicht pal voor de Aula staat (met die grote pilaren voor, niet naast te kijken), is het de deur aan de rechterkant. Dan rechtdoor de marmeren gang in, de arty-farty ijzeren deur leidt naar de Blauwe zaal. Als ik me niet vergis...

Bart

Re: universiteitsstraat blauwe zaal

Berichtdoor Bart » 24 Sep 2007, 23:32

Plukje schreef:
Gast schreef:Hey,
Merci

Da's in de Volderstraat (zijstraat van de Veldstraat, ongeveer ter hoogte van Bakker Bloch), als je met je gezicht pal voor de Aula staat (met die grote pilaren voor, niet naast te kijken), is het de deur aan de rechterkant. Dan rechtdoor de marmeren gang in, de arty-farty ijzeren deur leidt naar de Blauwe zaal. Als ik me niet vergis...
Dat is de academieraadzaal. De blauwe zaal vind je op dit plan, bolletje 8.
The Boss: They call him "the Fairy"...
Slevin: Why do they call him "the Fairy"?
The Boss: Because he's a fairy.
Slevin: What, he's got wings... he flies around sprinkling magic dust on people?
The Boss: [angry] He's a homosexual!

Terug naar “Master”