Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

VELDRIJDEN

Kasseivreters, klimmers, tijdrijders en spurters verzamelen hier.

Moderators: Simon Legiest, Jonas4

Den Hugo

Re: VELDRIJDEN

Berichtdoor Den Hugo » 03 Feb 2012, 15:25

Nu weet ik het zeker. Je bent een dubbelaccount van Ruben, mijn plannetje heeft gewerkt!

Crie Oswald

Berichtdoor Crie Oswald » 03 Feb 2012, 15:28

Ik ken geen Ruben. Ja, eigenlijk wel natuurlijk. Veel zelfs, maar niet op dit forum.

Ronny
Prosenior

Berichtdoor Ronny » 03 Feb 2012, 18:17

Crie Oswald schreef:Vervecken was enkel goed in kampioenschappen en dan nog, Sven Nys is overal zeer goed, behalve op het WK. En uiteindelijk heeft hij die ook al eens gewonnen hé, Vervecken heeft er ook 'maar' drie.

Aangezien Wouter, de brave jongeman met de "OldManYellsAtCloud"-avatar die u hierboven ziet, op dit moment Frankrijk onveilig maakt, (hoewel een man als Wouter eerder landen veilig dan onveilig maakt, zo een heer is het wel) zal ik zijn nobele taak overnemen om u een virtuele Herentalse slag met de cat o' nine tails toe te brengen omwille van bovenstaande, op [quote]-wijze opgeleukte, uitspraak.
Los daarvan vind ik het predikaat "kampioenschapscrosser" een beetje te denigrerend. Dat Nys zal beschouwd worden als de betere veldrijder als de Schepper de eindafrekening maakt, daar twijfelt geen weldenkend mens aan, maar dat maakt van Erwin Vervecken geen halvezool die toevallig wat WKs won.

Los daarvan, hoi invasie.
Wisdom comes to us when it can no longer do any good.

WouterP 4 Franciscus II

Den Hugo

Berichtdoor Den Hugo » 03 Feb 2012, 18:45

Ik woon op 2 kilometer van Herentals. Mag ik hem slagen?

Ronny
Prosenior

Berichtdoor Ronny » 03 Feb 2012, 18:58

Den Hugo schreef:Ik woon op 2 kilometer van Herentals. Mag ik hem slagen?

Bij iedere poging van uwentwege om Wouter op te volgen zal ik u slagen.

WouterP 4 Franciscus II

Crie Oswald

Berichtdoor Crie Oswald » 03 Feb 2012, 19:46

Ronny schreef:
Crie Oswald schreef:Vervecken was enkel goed in kampioenschappen en dan nog, Sven Nys is overal zeer goed, behalve op het WK. En uiteindelijk heeft hij die ook al eens gewonnen hé, Vervecken heeft er ook 'maar' drie.

Aangezien Wouter, de brave jongeman met de "OldManYellsAtCloud"-avatar die u hierboven ziet, op dit moment Frankrijk onveilig maakt, (hoewel een man als Wouter eerder landen veilig dan onveilig maakt, zo een heer is het wel) zal ik zijn nobele taak overnemen om u een virtuele Herentalse slag met de cat o' nine tails toe te brengen omwille van bovenstaande, op
-wijze opgeleukte, uitspraak.
Los daarvan vind ik het predikaat "kampioenschapscrosser" een beetje te denigrerend. Dat Nys zal beschouwd worden als de betere veldrijder als de Schepper de eindafrekening maakt, daar twijfelt geen weldenkend mens aan, maar dat maakt van Erwin Vervecken geen halvezool die toevallig wat WKs won.

Los daarvan, hoi invasie.

Ik heb het woord kampioenschapsrenner toch niet in de mond genomen? Maar uiteindelijk is hij dat wel hé. Wat is daar denigrerend aan? Op de belangrijkste dagmomenten, er staan. Dat is net een compliment.

Ronny
Prosenior

Berichtdoor Ronny » 03 Feb 2012, 21:52

Crie Oswald schreef:Vervecken was enkel goed in kampioenschappen en dan nog

Ik heb het woord kampioenschapsrenner toch niet in de mond genomen? Maar uiteindelijk is hij dat wel hé. Wat is daar denigrerend aan? Op de belangrijkste dagmomenten, er staan. Dat is net een compliment.

Niet letterlijk, maar laat ons een kat een kat noemen, dat was de ondertoon.

Nu goed, het was meer in het algemeen gebruik van het begrip "kampioenschapsrenner" bij Vervecken, de man heeft meer gewonnen dan dat.
Zo, Wouter kan met een gerust hart op reis gaan.

WouterP 4 Franciscus II

Ruben

Berichtdoor Ruben » 04 Feb 2012, 12:09

Den Hugo schreef:Nu weet ik het zeker. Je bent een dubbelaccount van Ruben, mijn plannetje heeft gewerkt!

Ik heb met één account al genoeg werk aan jou.
Ruben says: uhu
mja
soit, bijna alle coureurs die ik nu heb kunnen potten breken
Johannes says: zie maar dat ze geen poten breken
HAHAHAHAHAHA

Den Hugo

Berichtdoor Den Hugo » 04 Feb 2012, 13:36

Ronny schreef:
Den Hugo schreef:Ik woon op 2 kilometer van Herentals. Mag ik hem slagen?

Bij iedere poging van uwentwege om Wouter op te volgen zal ik u slagen.

I like it rough :rasta:

Wouter P

Berichtdoor Wouter P » 10 Feb 2012, 11:38

Ik ben ontroerd, Ronny. Werkelijk!
Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.

Wouter P

Berichtdoor Wouter P » 10 Feb 2012, 12:06

En dan nu mijn apologie voor Erwin Vervecken:
* Erwin is één van de laatste 'moderne' crossers die geen semi-professionele opleiding heeft gekregen. Tot vlak voor zijn eerste profcontract (1994) was hij aangesloten bij wielerclub 'Willen is kunnen'. In deze streken beter gekend als "die mannen van 't ijsboerke'. Erwin heeft dus nooit behoord tot het clubje der beloftevolle poulains van Eric De Vlaeminck (Sven Nys, Bart Wellens, ...)
* Sinds zijn eerste profjaar (1994, zoals gezegd) heeft Erwin geen enkel WK gemist. Dat zijn er 16, waarvan 3 gewonnen en vier keer podium.
* Sinds zijn eerste profjaar heeft Erwin 16 BK's gereden waarvan 1 gewonnen en vijf keer podium.
* Erwin won 6 WB ritten, 9 in de Super-Prestige en 5 in de GVA.
* Erwin won vijf keer de Duinencross. Vergeet Albert en Herygers, Vervecken is Mister Koksijde!
* Als je Erwin op facebook toevoegt, accepteert hij je want hij is bovenal een sympathieke knul.
* Erwin heeft maar één keer in heel zijn leven een onbeleefd woord gezegd, en dat was na Poprad '99 toen hij De Clercq een kl**tzak noemde.

Nu kan men zeggen dat Nys meer gewonnen heeft in zijn carrière. En ja, dat is zo. Maar wat dan nog? Voor een subtopper is dit een palmares om trots op te zijn. Zeker als je ziet dat Erwin niet dezelfde voordelen in zijn jeugd gekregen heeft als iemand als Nys.
Prof. Em. Dr. David Burr schreef:I offer this CV because students from other schools use my home page in writing papers, and a good number of them write me to ask whether I'm a respectable historian. It's a reasonable question.

Crie Oswald

Berichtdoor Crie Oswald » 10 Feb 2012, 20:01

Maakt allemaal niet echt uit hé. Het ging over wie de beste was. En zoals je zelf zegt, Vervecken was een subtopper. Geen slechte coureur maar zeker niet de beste.
Of hij dan een partijtje vier maal vier wil spelen met jou of niet, maakt geen reet uit voor zijn palmares.

Wouter P

Berichtdoor Wouter P » 09 Jan 2013, 12:05

Pronostiekje voor zondag:
1. Albert
2. Pauwels
3. Peeters

Gigi

Berichtdoor Gigi » 09 Jan 2013, 14:11

Pronostiekje voor zondag:
1. Pauwels
2. Albert
3. Vantornout

Anselm
Imperator Interretis

Berichtdoor Anselm » 09 Jan 2013, 16:03

Ik hoop zoals altijd op Vantornout (stadsgenoot), maar die zal wellicht wel moeten 'werken' voor Pauwels.. Het wordt in ieder geval één van die twee denk ik, anders Albert.
"Dude, this is the way the world works! If you wanna find some quality friends, you've gotta wade through all the dicks first!" - Eric Cartman

Terug naar “Wielrennen”