Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Amerikaanse geschiedenis [C. Van Minnen]

Gast

Berichtdoor Gast » 06 Nov 2006, 11:01

Is het eigelijk belangrijk om deze lessen mee te doen? Anders moet ik daar dringend eens mee beginnen, of staat alles in de studentencursus??
Is het boek van veel nut? of vooral veel extra details die van weinig belang zijn?

groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 07 Nov 2006, 10:15

Anonymous schreef:Is het eigelijk belangrijk om deze lessen mee te doen? Anders moet ik daar dringend eens mee beginnen, of staat alles in de studentencursus??
Is het boek van veel nut? of vooral veel extra details die van weinig belang zijn?

groetjes

het boek is volgens mij lauter informatief. Alles wat erin staat zegt ie zo ongeveer in de les, wel handig omdat hij de kaartjes gebruikt in de les. De studentencursus heb ik nog niet bekeken, dus k weet niet echt of alles daar in staat. Het zijn interessante lessen, voor mij is dat al genoeg reden om te gaan

Pieter

Berichtdoor Pieter » 07 Nov 2006, 13:01

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:Is het eigelijk belangrijk om deze lessen mee te doen? Anders moet ik daar dringend eens mee beginnen, of staat alles in de studentencursus??

groetjes

het boek is volgens mij lauter informatief. Alles wat erin staat zegt ie zo ongeveer in de les, wel handig omdat hij de kaartjes gebruikt in de les. De studentencursus heb ik nog niet bekeken, dus k weet niet echt of alles daar in staat. Het zijn interessante lessen, voor mij is dat al genoeg reden om te gaan

Wat hij in de les vertelt staat grotendeels in de stucu, op een paar details na (die ik anders wel belangrijk vind). Opgepast ook met de vele schrijffouten in de stucu.. :)

Gast

Berichtdoor Gast » 02 Dec 2006, 11:54

Zijn er ergens voorbeeldexamenvragen van dit vak beschikbaar? Kwestie van een idee te hebben...

Gast

Berichtdoor Gast » 03 Dec 2006, 11:16

Anonymous schreef:Zijn er ergens voorbeeldexamenvragen van dit vak beschikbaar? Kwestie van een idee te hebben...

in de keuzevakkenbundel bij studie

Davagina

Berichtdoor Davagina » 03 Dec 2006, 15:33

Iemand enig idee wanneer dit examen zal vallen of wanneer de data bekend worden gemaakt?

Hannelore

Berichtdoor Hannelore » 04 Dec 2006, 11:26

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:Zijn er ergens voorbeeldexamenvragen van dit vak beschikbaar? Kwestie van een idee te hebben...

in de keuzevakkenbundel bij studie

ik vind daar enkel de studentencursus terug....
u bedoelt toch 'studie' op deze site waar je dan 1e bach, 2e bach, 3e bach en licenties vindt. Ik zie daar nergens voorbeeldvragen staan hoor...

Gerd

Berichtdoor Gerd » 04 Dec 2006, 12:48

de VGK Minor- & Keuzevakkenbundel 2006-2007 (VGK Minor- en Keuzevakkenbundel 2006-07.pdf) staat wel onder studie, onder tweede bachelor. Daarin staan per vak voorbeeldvragen indien gevonden, o.a. voor dit vak.

Milan

Berichtdoor Milan » 04 Dec 2006, 15:53

Kan iemand me vertellen wanneer het examen valt?

Gast

Berichtdoor Gast » 04 Dec 2006, 16:49

Heb prof gemaild, maar nog geen antwoord....

Milan

Berichtdoor Milan » 04 Dec 2006, 23:07

Ik vrees dat we dan kunnen blijven wachten ;)
De prof gebruikt het internet wellicht niet graag
zo, ik heb ik hem eens via mail gevraagd wanneer de lessen doorgingen (toen het nog niet algemeen geweten was ;)
en ik heb nooit een antwoord gekregen.
In de eerste les vroeg iemand hem of de slides op minerva kwamen.
Met een lachje was zijn antwoord "Minerva wat is dat minerva" vandaar ook dat zijn cursus op minerva niet aangemaakt is...

Hamirubi

Berichtdoor Hamirubi » 04 Dec 2006, 23:20

De prof kennende, heeft hij reeds twee data vastgelegd om het examen te houden. En daar wijkt hij dan ook niet van af. Uit die twee data moet er gekozen worden.
Ik denk dat hij de opties een volgende les zal meedelen.
HAmMiE

[image]http://www.lastsig.com/user/Hamirubi/2.png[/image]

Milan

Berichtdoor Milan » 05 Dec 2006, 00:49

Gezien ik niet naar de les kan gaan gelieve ze te hier te zetten.
mijn oprechte dank

Is het enkel mogelijk je in te schrijven voor een van deze data tijdens de les? Of hangt er ergens een blad uit waar je naam moet op invullen?

Hamirubi

Berichtdoor Hamirubi » 05 Dec 2006, 01:37

Milan schreef:Gezien ik niet naar de les kan gaan gelieve ze te hier te zetten.
mijn oprechte dank

Is het enkel mogelijk je in te schrijven voor een van deze data tijdens de les? Of hangt er ergens een blad uit waar je naam moet op invullen?

Vorig academiejaar moesten we onze naam op een lijst, die in het secretariaat op het vijfde lag, invullen.
HAmMiE

[image]http://www.lastsig.com/user/Hamirubi/2.png[/image]

Milan

Berichtdoor Milan » 05 Dec 2006, 01:55

thanks en dit gezegd zijnde kruip ik in mijne nest! :wink:

Terug naar “Keuzevakken”