Is het eigelijk belangrijk om deze lessen mee te doen? Anders moet ik daar dringend eens mee beginnen, of staat alles in de studentencursus??
Is het boek van veel nut? of vooral veel extra details die van weinig belang zijn?
groetjes
Anonymous schreef:Is het eigelijk belangrijk om deze lessen mee te doen? Anders moet ik daar dringend eens mee beginnen, of staat alles in de studentencursus??
Is het boek van veel nut? of vooral veel extra details die van weinig belang zijn?
groetjes
Anonymous schreef:Anonymous schreef:Is het eigelijk belangrijk om deze lessen mee te doen? Anders moet ik daar dringend eens mee beginnen, of staat alles in de studentencursus??
groetjes
het boek is volgens mij lauter informatief. Alles wat erin staat zegt ie zo ongeveer in de les, wel handig omdat hij de kaartjes gebruikt in de les. De studentencursus heb ik nog niet bekeken, dus k weet niet echt of alles daar in staat. Het zijn interessante lessen, voor mij is dat al genoeg reden om te gaan
Anonymous schreef:Anonymous schreef:Zijn er ergens voorbeeldexamenvragen van dit vak beschikbaar? Kwestie van een idee te hebben...
in de keuzevakkenbundel bij studie
Milan schreef:Gezien ik niet naar de les kan gaan gelieve ze te hier te zetten.
mijn oprechte dank
Is het enkel mogelijk je in te schrijven voor een van deze data tijdens de les? Of hangt er ergens een blad uit waar je naam moet op invullen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast