Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Is er nog nieuws?

Braakliggend terrein. Betreden op eigen risico.
Anselm
Imperator Interretis

Re: Is er nog nieuws?

Berichtdoor Anselm » 18 Jul 2017, 18:19

Ivo DW schreef:
Anselm schreef:Er zijn nieuwe mensen die de kleurtjes en rangen dragen!

Ivo heeft na 4 jaar geen speciaal kleurtje meer!
Matthis is geen Sexy Sec meer! (of toch niet officieel)

Naar mijn weten ben ik nog altijd lid van de Raad van Bestuur van de VZW... :p dus ik zou graag ook mijn gouden kleurtje ontvangen! (Standaert ook trouwens)
En Anselm, gij zijt toch ook geen keizer web meer? :p ge zijt pro keizer web, dus het mag gewoon in uw beschrijving staan

Keizers worden altijd vergoddelijkt hé, ik blijf dit voor eeuwig :vork: :freedom:

Maarja uw gouden kleurtje komt eraan :tong:
"Dude, this is the way the world works! If you wanna find some quality friends, you've gotta wade through all the dicks first!" - Eric Cartman

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 18 Jul 2017, 22:28

Anselm schreef:
Ivo DW schreef:

Naar mijn weten ben ik nog altijd lid van de Raad van Bestuur van de VZW... :p dus ik zou graag ook mijn gouden kleurtje ontvangen! (Standaert ook trouwens)
En Anselm, gij zijt toch ook geen keizer web meer? :p ge zijt pro keizer web, dus het mag gewoon in uw beschrijving staan

Keizers worden altijd vergoddelijkt hé, ik blijf dit voor eeuwig :vork: :freedom:

Maarja uw gouden kleurtje komt eraan :tong:

ejjj :phalanx:
"A pair of powerful spectacles has sometimes sufficed to cure a person in love."
-Friedrich Nietzsche-

Matthis

Berichtdoor Matthis » 19 Jul 2017, 01:58

Laster en eerroof, me dunkt. Viva El Sexy Sec! Siempre!
:opstand: :opstand:
"We want our sound to go into the soul of the audience, and see if it can awaken some little thing in their minds... 'Cause there are so many sleeping people." - Jimi Hendrix

BlackJack

Berichtdoor BlackJack » 07 Aug 2017, 22:57

Gisteren heb ik nog gemuild met de lokale slet van café Sport. Een ware aanrader en het journaal was zo vriendelijk om een reportage te maken over mijn viriele activiteiten.
'Wat de scepticus betreft: die is een dubbelwezen. Zolang hij denkt, blijft hij buiten de kom en kijkt hij naar de vissen die daarin rondzwemmen. Maar omdat hij wel moet leven, bevindt hij zich ook weer in de kom.' Paul Veyne over Michel Foucault.

Eldar

Berichtdoor Eldar » 16 Nov 2017, 11:06

nice
Ronny zegt: (22:56:57)
no bicky veggie, no party!

Praetorian schreef:In this fraternity, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman. Then you equal Nathan.

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 12 Mei 2018, 10:54

Standaert heeft, normaal gezien, de oplossing voor het forumprobleem gevonden!
"A pair of powerful spectacles has sometimes sufficed to cure a person in love."
-Friedrich Nietzsche-

Alex M
Pro-Web

Berichtdoor Alex M » 12 Mei 2018, 12:12

Ivo DW schreef:Standaert heeft, normaal gezien, de oplossing voor het forumprobleem gevonden!

forumproblemen*

2 vliegen met 1 klap!
"Those who use history for political purposes eventually are punished by Clio, the muse of history.
Like ostriches, they bury their heads in the sands of the past and fail to see the present, let alone the future."
-Rinjiro Sodei

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 12 Mei 2018, 12:15

Alex M schreef:
Ivo DW schreef:Standaert heeft, normaal gezien, de oplossing voor het forumprobleem gevonden!

forumproblemen*

2 vliegen met 1 klap!

Nog beter dan!
-Friedrich Nietzsche-

Matthis

Berichtdoor Matthis » 12 Mei 2018, 13:57

Ivo DW schreef:
Alex M schreef:

forumproblemen*

2 vliegen met 1 klap!

Nog beter dan!

Nu ben ik toch curieus: wat is die magische oplossing van Standaert dan wel geweest?
"We want our sound to go into the soul of the audience, and see if it can awaken some little thing in their minds... 'Cause there are so many sleeping people." - Jimi Hendrix

Alex M
Pro-Web

Berichtdoor Alex M » 12 Mei 2018, 14:03

De oorzaak voor de brakheid van het forum en de non-functionaliteit van de activatiemails/wachtwoord opvragen mails waren de instellingen voor het Forum URL.
Ik moest in serverinstellingen bij de URL instellingen de URL aanpassen van het oude fkserv.ugent.be naar 'forum-vgk-flwi.fkgent.be'. Dat moet omdat de robots die al het werk doen deze URL's gebruiken om de links te maken voor wachtwoord recovery en account activatie.
Daarnaast stond nog een oud script pad ingesteld, waarschijnlijk voor de FTP server, die het ook omzeep hielp.

Resultaat is dat het forum nu niet meer brak is en dat alle links in emails nu wel werken!
"Those who use history for political purposes eventually are punished by Clio, the muse of history.
Like ostriches, they bury their heads in the sands of the past and fail to see the present, let alone the future."
-Rinjiro Sodei

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 12 Mei 2018, 14:05

Alex M schreef:De oorzaak voor de brakheid van het forum en de non-functionaliteit van de activatiemails/wachtwoord opvragen mails waren de instellingen voor het Forum URL.
Ik moest in serverinstellingen bij de URL instellingen de URL aanpassen van het oude fkserv.ugent.be naar 'forum-vgk-flwi.fkgent.be'. Dat moet omdat de robots die al het werk doen deze URL's gebruiken om de links te maken voor wachtwoord recovery en account activatie.
Daarnaast stond nog een oud script pad ingesteld, waarschijnlijk voor de FTP server, die het ook omzeep hielp.

Resultaat is dat het forum nu niet meer brak is en dat alle links in emails nu wel werken!

:phalanx: :phalanx: :phalanx: :phalanx: :phalanx:
:mihiel: :mihiel: :mihiel: :mihiel: :mihiel:
:win: :win: :win: :win: :win:
:groepsknuf: :groepsknuf: :groepsknuf: :groepsknuf: :groepsknuf:
:tom: :tom: :tom: :tom: :tom:
-Friedrich Nietzsche-

Matthis

Berichtdoor Matthis » 12 Mei 2018, 14:27

Alex M schreef:De oorzaak voor de brakheid van het forum en de non-functionaliteit van de activatiemails/wachtwoord opvragen mails waren de instellingen voor het Forum URL.

Hulde!!

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 16 Mei 2018, 02:33

Wouter is heropgestaan!
There's two things in this world that I do not trust when they're wireless. That is phones, and marionettes. - The Rocker

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 16 Mei 2018, 13:14

Jammer genoeg
-Friedrich Nietzsche-

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 16 Mei 2018, 13:16

Ivo DW schreef:Jammer genoeg

I feel you... :opstand:
There's two things in this world that I do not trust when they're wireless. That is phones, and marionettes. - The Rocker

Terug naar “Nonsens”