Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Stel eens een vraag aan Ruben

Braakliggend terrein. Betreden op eigen risico.
Ruben

Re: Stel eens een vraag aan Ruben

Berichtdoor Ruben » 17 Jan 2016, 16:05

Eldar schreef:Moeten er geen quota komen op het aantal vrouwen in de top 10 van posters op dit forum?

Nee. Quota kan je hanteren wanneer een gelimiteerde groep mensen wordt samengesteld op basis van verschillende factoren. Gender kan dan een extra factor zijn om een beslissing te maken. Bij de top 10 van forumposters gaat het maar om één criterium: aantal posts. Bovendien kan iedereen proberen zich in die top tien te nestelen, omdat het aantal forumgebruikers ook niet gelimiteerd is. Quota voor het aantal vrouwen in een praesidium, dat kan dan weer wel. Maar of dat wenselijk is, vroeg je gelukkig niet.
Ruben says: uhu
mja
soit, bijna alle coureurs die ik nu heb kunnen potten breken
Johannes says: zie maar dat ze geen poten breken
HAHAHAHAHAHA

Ruben

Berichtdoor Ruben » 17 Jan 2016, 16:06

Eldar schreef:Are you the Ruben that this forum needs, not that it deserves?

Ik vrees dat ik de laatste vijf jaar vooral de Ruben ben geweest die dit forum verdient.
mja
HAHAHAHAHAHA

Ruben

Berichtdoor Ruben » 17 Jan 2016, 16:09

WouterR schreef:
Ruben schreef:
Jens. schreef:Ruben, wanneer breng je ons forum nog eens een bezoek?

Vandaag, zo blijkt.

Het is gebeurd! :win: :win:
Waaraan hebben we deze eer te danken, Ruben?

Het geeft me de kans om je aan te manen om dringend in secretarisdorp te gaan wonen. Verder stelt het me ook in de mogelijkheid om me te verbazen over het feit dat de term 'sexy sec' nu ook voor mannelijke secretarissen kan gebruikt worden. In mijn tijd was dat anders. En hoewel het intussen meer dan vijf jaar geleden is, weiger ik te na te denken over het feit of dat toch met mijn looks zou te maken hebben gehad.
mja
HAHAHAHAHAHA

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 17 Jan 2016, 18:42

Ruben schreef:Het geeft me de kans om je aan te manen om dringend in secretarisdorp te gaan wonen. Verder stelt het me ook in de mogelijkheid om me te verbazen over het feit dat de term 'sexy sec' nu ook voor mannelijke secretarissen kan gebruikt worden. In mijn tijd was dat anders. En hoewel het intussen meer dan vijf jaar geleden is, weiger ik te na te denken over het feit of dat toch met mijn looks zou te maken hebben gehad.

Wel, ik vermoed dat admins die tekstjes daar zetten, dit jaar zijn dat Anselm Logghe en Ivo De Wulf. Mijn titel 'sexy sec' vonden zij blijkbaar gepast bij mij. Enige vragen of onduidelijkheden daaromtrent worden dan best aan hen voorgelegd. Die titel kan dus iets te maken hebben met hun persoonlijke voorkeuren, maar we kunnen ook overwegen dat het iets met mijn looks te maken heeft...
There's two things in this world that I do not trust when they're wireless. That is phones, and marionettes. - The Rocker

Anselm
Imperator Interretis

Berichtdoor Anselm » 18 Jan 2016, 00:34

Tja, wie ben ik om te oordelen of onze huidige secretaris sexy is of niet?

Hij is van Limburg, dus ik dacht gewoon "ik geef hem toch iéts om zich een beetje goed te kunnen voelen". Blijkbaar vond mijn broer dat gewoon niet nodig om dat bij u ook te doen, Ruben. Laten we het daar op houden. :weirdo:
"Dude, this is the way the world works! If you wanna find some quality friends, you've gotta wade through all the dicks first!" - Eric Cartman

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 18 Jan 2016, 10:21

Ik denk dat het de eerste keer voor een man bij Jordy is gebruikt. Nadien is dit blijkbaar doorgegroeid.
"A pair of powerful spectacles has sometimes sufficed to cure a person in love."
-Friedrich Nietzsche-

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 18 Jan 2016, 11:00

Ivo DW schreef:Ik denk dat het de eerste keer voor een man bij Jordy is gebruikt. Nadien is dit blijkbaar doorgegroeid.

I thought I was special...
There's two things in this world that I do not trust when they're wireless. That is phones, and marionettes. - The Rocker

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 18 Jan 2016, 11:09

Nope :p
"A pair of powerful spectacles has sometimes sufficed to cure a person in love."
-Friedrich Nietzsche-

Eldar

Berichtdoor Eldar » 20 Jan 2016, 16:18

Ivo DW schreef:Ik denk dat het de eerste keer voor een man bij Jordy is gebruikt. Nadien is dit blijkbaar doorgegroeid.

but how
Ronny zegt: (22:56:57)
no bicky veggie, no party!

Praetorian schreef:In this fraternity, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman. Then you equal Nathan.

Eldar

Berichtdoor Eldar » 20 Jan 2016, 16:19

Ruben schreef:
Eldar schreef:Moeten er geen quota komen op het aantal vrouwen in de top 10 van posters op dit forum?

Nee. Quota kan je hanteren wanneer een gelimiteerde groep mensen wordt samengesteld op basis van verschillende factoren. Gender kan dan een extra factor zijn om een beslissing te maken. Bij de top 10 van forumposters gaat het maar om één criterium: aantal posts. Bovendien kan iedereen proberen zich in die top tien te nestelen, omdat het aantal forumgebruikers ook niet gelimiteerd is. Quota voor het aantal vrouwen in een praesidium, dat kan dan weer wel. Maar of dat wenselijk is, vroeg je gelukkig niet.

:love:
Ronny zegt: (22:56:57)
no bicky veggie, no party!

Praetorian schreef:In this fraternity, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman. Then you equal Nathan.

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 20 Jan 2016, 17:27

Eldar schreef:

but how

De beste vraag die mijns inziens al aan Ruben gevraagd is in dit topic.

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 22 Jan 2016, 19:43

Eldar schreef:

but how

Als ik mij niet vergis was Diethard toen vice, misschien heeft dat er iets mee te maken?
-Friedrich Nietzsche-

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 23 Jan 2016, 13:15

Ivo DW schreef:
Eldar schreef:

but how

Als ik mij niet vergis was Diethard toen vice, misschien heeft dat er iets mee te maken?

Dan moeten we dit jaar de vraag eens aan Maxime stellen.

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 24 Jan 2016, 03:05

Juist gevraagd, Maxime zegt nee
-Friedrich Nietzsche-

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 25 Jan 2016, 21:00

Ivo DW schreef:Juist gevraagd, Maxime zegt nee

Auw.

Terug naar “Nonsens”