Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Stel eens een vraag...

Braakliggend terrein. Betreden op eigen risico.
Stijn J

Re: Stel eens een vraag...

Berichtdoor Stijn J » 26 Sep 2011, 23:44

Zo gemeen, vanuit het verre Salamanca durf je dat wel hé!

Fredo

Berichtdoor Fredo » 28 Sep 2011, 18:29

Iemand hier die in een jeugdbeweging zit/heeft gezeten, en een terrein in Wallonië weet waar ik met mijn scouts de volgende zomervakantie een kamp kan houden? :)

Het is een tentenkamp, dus gebouwen zijn absoluut niet noodzakelijk. Verder is ook een bos handig, aangezien we koken op houtvuur. :>

Jéllé

Berichtdoor Jéllé » 28 Sep 2011, 19:58

Fredo schreef:Iemand hier die in een jeugdbeweging zit/heeft gezeten, en een terrein in Wallonië weet waar ik met mijn scouts de volgende zomervakantie een kamp kan houden? :)

Het is een tentenkamp, dus gebouwen zijn absoluut niet noodzakelijk. Verder is ook een bos handig, aangezien we koken op houtvuur. :>

De ardennen?
Afbeelding

Lo VdP

Berichtdoor Lo VdP » 29 Sep 2011, 16:53

Fredo schreef:Iemand hier die in een jeugdbeweging zit/heeft gezeten, en een terrein in Wallonië weet waar ik met mijn scouts de volgende zomervakantie een kamp kan houden? :)

Ik was kampplaatsverantwoordelijke, dus ik ben in het bezit van een map vol locaties voor tentenkampen met alle gegevens van de eigenaars. Ik zoek de laatste 4 plaatsen eens op...

Jasper

Berichtdoor Jasper » 30 Sep 2011, 10:10

Wie o wie krijgt Athena aan de praat?

greg

Berichtdoor greg » 30 Sep 2011, 16:35

Zou het nog mogelijk zijn om je curriculum aan te passen nadat je al een voorstel hebt ingediend?

De Jan

Berichtdoor De Jan » 30 Sep 2011, 18:31

greg schreef:Zou het nog mogelijk zijn om je curriculum aan te passen nadat je al een voorstel hebt ingediend?

Als het enkel elektronisch al "voorgelegd ter goedkeuring" is, dan zeker.
Als je het al schriftelijk ingediend hebt ook, op de tweede versie die je schriftelijk indient zeker vermelden dat het je tweede aanvraag is en de studentenadministratie zeker verwittigen als je het indient :)
Laten we lekker link gaan doen!

greg

Berichtdoor greg » 30 Sep 2011, 18:44

De Jan schreef:
greg schreef:Zou het nog mogelijk zijn om je curriculum aan te passen nadat je al een voorstel hebt ingediend?

Als het enkel elektronisch al "voorgelegd ter goedkeuring" is, dan zeker.
Als je het al schriftelijk ingediend hebt ook, op de tweede versie die je schriftelijk indient zeker vermelden dat het je tweede aanvraag is en de studentenadministratie zeker verwittigen als je het indient :)

Dan zou ik best een mailtje sturen naar de verantwoordelijke voor geschiedenis om mijn curriculum op oasis alsnog te kunnen aanpassen.
Moet er dan ook een schriftelijk exemplaar ingediend worden? Zo ja, waar kan ik dan zo'n formulier vinden?

De Jan

Berichtdoor De Jan » 30 Sep 2011, 18:49

Kan het niet meer aangepast worden om dan opnieuw voor te leggen ter goedkeuring?

Het formulier zal gewoon de afgedrukte versie van je curriculum zijn eens het goedgekeurd is :)
Laten we lekker link gaan doen!

greg

Berichtdoor greg » 30 Sep 2011, 18:51

De Jan schreef:Kan het niet meer aangepast worden om dan opnieuw voor te leggen ter goedkeuring?

Het formulier zal gewoon de afgedrukte versie van je curriculum zijn eens het goedgekeurd is :)

Ik denk dat het nog aangepast kan worden (hoop het althans).

Ronny
Prosenior

Berichtdoor Ronny » 03 Okt 2011, 15:26

Stel: je moet voor je thesis vaak naar een archief in X.

Kan je daar een campuskaart voor krijgen?
Wisdom comes to us when it can no longer do any good.

WouterP 4 Franciscus II

Eldar

Berichtdoor Eldar » 03 Okt 2011, 15:26

Normaal wel :) met zo'n sticker
Ronny zegt: (22:56:57)
no bicky veggie, no party!

Praetorian schreef:In this fraternity, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman. Then you equal Nathan.

Eldar

Berichtdoor Eldar » 03 Okt 2011, 15:27

welk keuzevak moet ik nemen :( als het geschiedenis is.. enkel nieuwste tijden. Maar liefst gewoon een vak uit de economie, rechten of psychologie.

Iemand ervaring met het vak bedrijfskunde?

Praetorian schreef:In this fraternity, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman. Then you equal Nathan.

Ruben

Berichtdoor Ruben » 03 Okt 2011, 16:57

Nathan schreef:welk keuzevak moet ik nemen :( als het geschiedenis is.. enkel nieuwste tijden. Maar liefst gewoon een vak uit de economie, rechten of psychologie.

Iemand ervaring met het vak bedrijfskunde?

Ik heb gevolgd:

- buitenlands beleid in België: zeer interessant als je hierin geïnteresseerd bent, goeie cursus (dik boek, dat wel) en een aantal boeiende gastlessen van diplomaten in verschillende sectoren en de minister van buitenlandse zaken
- nieuwste ontwikkelingen in sociologische theorieën: think pomo, met readerteksten en een presentatie
- politieke en institutionele geschiedenis van de nieuwste tijd: Luyten gaf dat. Dat was keiveel werk maar ik vond dat wel boeiend. Nu geeft Vrints het. Vrints is wat men noemt een begenadigd lesgever, maar wat er met de inhoud gebeurt weet ik dus niet.
Ruben says: uhu
mja
soit, bijna alle coureurs die ik nu heb kunnen potten breken
Johannes says: zie maar dat ze geen poten breken
HAHAHAHAHAHA

Eldar

Berichtdoor Eldar » 03 Okt 2011, 17:06

Volgens de fiche geeft Luyten het vak nog steeds (wat ik stiekem hoop), maar ik had dat vak al sowieso gekozen

Terug naar “Nonsens”