Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Stel jezelf eens voor...

Braakliggend terrein. Betreden op eigen risico.
Ivo DW
Prosenior

Re: Stel jezelf eens voor...

Berichtdoor Ivo DW » 15 Mei 2018, 12:28

Alex M schreef:Jup, en nog 3/4 van het huidig praesidium :p

Stuur ze ook maar af dan!
"A pair of powerful spectacles has sometimes sufficed to cure a person in love."
-Friedrich Nietzsche-

Alex M
Pro-Web

Berichtdoor Alex M » 15 Mei 2018, 12:31

Ivo DW schreef:
Alex M schreef:Jup, en nog 3/4 van het huidig praesidium :p

Stuur ze ook maar af dan!

I tried :paars:
"Those who use history for political purposes eventually are punished by Clio, the muse of history.
Like ostriches, they bury their heads in the sands of the past and fail to see the present, let alone the future."
-Rinjiro Sodei

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 15 Mei 2018, 13:27

Afbeelding
There's two things in this world that I do not trust when they're wireless. That is phones, and marionettes. - The Rocker

Alex M
Pro-Web

Berichtdoor Alex M » 15 Mei 2018, 13:27

:yoda:
"Those who use history for political purposes eventually are punished by Clio, the muse of history.
Like ostriches, they bury their heads in the sands of the past and fail to see the present, let alone the future."
-Rinjiro Sodei

VladimirAlleenin
V.G.K. Vieze Vice

Berichtdoor VladimirAlleenin » 15 Mei 2018, 14:57

WouterR schreef:Eerst en vooral: welkom aan iedereen! Tof om te zien dat iedereen eens langs komt op ons forum, jullie hebben mij zelfs teruggetrokken naar dit oord van verderf.

Over de discussie van de Beatles en de Rolling Stones: is er een topic waarin deze discussie past? Indien niet, maak ik wel even komaf met de hele discussie: als we het puur over muziek hebben, kunt ge zowel de Beatles als de Rolling Stones verkiezen. Over smaken en kleuren valt niet te twisten. Als ge het op een hoger niveau als band of als fenomeen hebt, dan is deze discussie quasi nutteloos. De Rolling Stones zijn een steengoede band, die eveneens een enorme invloed hebben gehad op de muziekwereld en terecht als iconen van de rockmuziek worden beschouwd, maar de Beatles waren gewoon een historisch fenomeen van wereldbelang (niet mijn woorden, maar ze kloppen als een bus), en dat reikt veel verder dan de muziekwereld alleen. De maatschappelijke rol van de Beatles maakt gewoon dat we over een heel ander soort groep en invloed spreken.

(Sorry Alex'en, ik ben off-topic gegaan.) :mihiel:

Volledig akkoord :p :phalanx:
"Meneer Vans"
- Gillian bilterijst 2K18

Robbe Van Roose
Prosenior

Berichtdoor Robbe Van Roose » 15 Mei 2018, 14:58

Uiteraard is pink Floyd de betere band, pfuh Beatles
I have never listened to anyone who criticized my taste in space travel, sideshows or gorillas. When this occurs, i pack up my dinosaurs and leave the room.

VladimirAlleenin
V.G.K. Vieze Vice

Berichtdoor VladimirAlleenin » 15 Mei 2018, 15:06

Robbe Van Roose schreef:Uiteraard is pink Floyd de betere band, pfuh Beatles

Maar nog steeds hebben ze veel te danken aan the beatles.
"Meneer Vans"
- Gillian bilterijst 2K18

Robbe Van Roose
Prosenior

Berichtdoor Robbe Van Roose » 15 Mei 2018, 15:18

VladimirAlleenin schreef:
Robbe Van Roose schreef:Uiteraard is pink Floyd de betere band, pfuh Beatles

Maar nog steeds hebben ze veel te danken aan the beatles.

absoluut, moesten de beatles niet in Abbey Road hebben gezeten, dan was Piper er nooit geweest
I have never listened to anyone who criticized my taste in space travel, sideshows or gorillas. When this occurs, i pack up my dinosaurs and leave the room.

Alex M
Pro-Web

Berichtdoor Alex M » 15 Mei 2018, 15:21

Pfft allemaal posers, zonder een neanderthaler met een knuppel en een steen waren zowel The Beatles als Stones als Pink Floyd er nooit geweest
-Rinjiro Sodei

WouterR
Prosenior

Berichtdoor WouterR » 15 Mei 2018, 22:01

VladimirAlleenin schreef:Volledig akkoord :p :phalanx:

Yes!! :phalanx: :phalanx: :phalanx:

Alex M schreef:Pfft allemaal posers, zonder een neanderthaler met een knuppel en een steen waren zowel The Beatles als Stones als Pink Floyd er nooit geweest

Den Alex geeft toch toe aan de off-topic discussie :p
There's two things in this world that I do not trust when they're wireless. That is phones, and marionettes. - The Rocker

Ines
V.G.K. Sexy Sec

Berichtdoor Ines » 16 Mei 2018, 12:00

Dag (lieve) kindjes allemaal!

Aangezien ik waarschijnlijk vrij onbekend ben, zal ik jullie kort een greep uit mijn leven geven proberen bijbrengen.

Ik ben afkomstig uit het idyllische Staden (hartje van West-Vlaanderen :love: :love: :love: ), waar ik overigens het ambt van ondervoorzitter in de jeugdraad vervul.
Als ik mij niet aan het verdiepen ben in de geschiedenis dan hou ik mij het liefst bezig met wat sociaal engagement. Zo ben ik lid van Amnesty International en ben ik vrijwilliger in het vluchtelingencentrum van Fedasil in mijn buurt.
Verder ben ik zot van kunst en cultuur, iets wat ik in mijn functie (cultuur) graag tot uiting zal brengen.
Ook muziek is een ware passie voor me, maar wegens de verscheidenheid en de uitgebreidheid van mijn muzieksmaak is het onmogelijk om hier een samenvatting van te geven, al kan ik wel zeggen dat er in de jaren '80 iets in het water moet gezeten hebben. Maar dus, op aanvraag bombardeer ik u graag met een immense waslijst aan nummers en groepen, waarna je mij voor een eind aan je been hebt :).

Veel liefs xxx
Ines Joëlle Maria Decoodt
“Il faut imaginer Sisyphe heureux” - Albert Camus

Anselm
Imperator Interretis

Berichtdoor Anselm » 16 Mei 2018, 12:06

Ines schreef:Dag (lieve) kindjes allemaal!

Aangezien ik waarschijnlijk vrij onbekend ben, zal ik jullie kort een greep uit mijn leven geven proberen bijbrengen.

Ik ben afkomstig uit het idyllische Staden (hartje van West-Vlaanderen :love: :love: :love: ), waar ik overigens het ambt van ondervoorzitter in de jeugdraad vervul.
Als ik mij niet aan het verdiepen ben in de geschiedenis dan hou ik mij het liefst bezig met wat sociaal engagement. Zo ben ik lid van Amnesty International en ben ik vrijwilliger in het vluchtelingencentrum van Fedasil in mijn buurt.
Verder ben ik zot van kunst en cultuur, iets wat ik in mijn functie (cultuur) graag tot uiting zal brengen.
Ook muziek is een ware passie voor me, maar wegens de verscheidenheid en de uitgebreidheid van mijn muzieksmaak is het onmogelijk om hier een samenvatting van te geven, al kan ik wel zeggen dat er in de jaren '80 iets in het water moet gezeten hebben. Maar dus, op aanvraag bombardeer ik u graag met een immense waslijst aan nummers en groepen, waarna je mij voor een eind aan je been hebt :).

Veel liefs xxx
Ines Joëlle Maria Decoodt

Welkom :win:

Er zijn meer dan genoeg muziektopics te vinden hier, ga gerust uw gang :work:
"Dude, this is the way the world works! If you wanna find some quality friends, you've gotta wade through all the dicks first!" - Eric Cartman

Anselm
Imperator Interretis

Berichtdoor Anselm » 16 Mei 2018, 12:13

Maar euhh, dit is wel het échte hartje van West-Vlaanderen hoor :draak:

Afbeelding
"Dude, this is the way the world works! If you wanna find some quality friends, you've gotta wade through all the dicks first!" - Eric Cartman

Rutger De Groot
V.G.K. Feest

Berichtdoor Rutger De Groot » 16 Mei 2018, 12:22

Ivo DW schreef:
Alex M schreef:
Rutger De Groot schreef:
Het ruikt hier naar gevaarlijk monoclausaal denken.

Gelieve het bij deze af te ronden met The Beatles en Stones discussie. Jullie kunnen een eigen topic maken om te ruziën over het feit dat The Beatles superieur zijn.

Anders een idee voor een debat voor volgend jaar? :win:

Dat is nu eens waarlijk een uitstekend idee
AAARRHHGUuoououUUOUOUAHAHRHRHFHHF- Chewbacca, Episode VI, The Return Of The Jedi

Alex Peetermans
Forumpersoonlijkheid van de maand

Berichtdoor Alex Peetermans » 16 Mei 2018, 12:42

hoe kan je trots zijn op west-vlaanderen?

ja! epic rap battle style dan! ;) kan je er meteen andere verenigingen bij betrekken
Het grootste kwaad dat een mens kan overkomen is dat hij slecht over zichzelf gaat denken. - Johannes Wolfgang Goethe

Terug naar “Nonsens”