Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Stel jezelf eens voor...

Braakliggend terrein. Betreden op eigen risico.
Alex M
Pro-Web

Re: Stel jezelf eens voor...

Berichtdoor Alex M » 21 Mei 2018, 16:49

Alex Peetermans schreef:ISLAM! ISLAM! De enige echte partij jongens! Lang leve faciliteiten!!!

In 2012 heeft UF meer stemmen behaald dan het kartel SPA GROEN, in Dilbeek toch
"Those who use history for political purposes eventually are punished by Clio, the muse of history.
Like ostriches, they bury their heads in the sands of the past and fail to see the present, let alone the future."
-Rinjiro Sodei

Alex Peetermans
Forumpersoonlijkheid van de maand

Berichtdoor Alex Peetermans » 21 Mei 2018, 20:24

hehehe verbaast me niet, let wel dilbeek heeft geen faciliteiten ;)
UF is gewoon t samenrapsel van alle franstaligen :p
lang leve het personaliteits- tegen het territorialiteitsbeginsel!!!
Het grootste kwaad dat een mens kan overkomen is dat hij slecht over zichzelf gaat denken. - Johannes Wolfgang Goethe

Jona_Devos
V.G.K. Praeses

Berichtdoor Jona_Devos » 01 Okt 2018, 21:28

Gegroet allemaal!

Zoals jullie vast en zeker wel weten intussen is er een nieuwe functie in de V.G.K., namelijk duurzaamheidsverantwoordelijke (D.V./dv/DV/d.v.?) en ik heb de eer om deze te mogen uitoefenen! Deze 'ik' heet Jona Devos en deze langharige, waarschijnlijk onbekende gast zal zichzelf hier voorstellen.

Ik ben een net geen kettingrokende, langharige West-Vlaming (zoals er hier wss nog een is) uit het Waregemse die nu en dan wel eens graag een gerstenatje degusteerd. Qua hobby's doe ik eigenlijk zoveel niet. Ik lees, kijk series, speel video-games en ga uit zoals de meeste mensen. Tevens ben ik ook een groot muziekliefhebber (allemaal alternative/indie dingen waar de meeste mensen wss nog nooit van gehoord hebben, maar ik hoor alles ongeveer wel graag). Ik kan soms poëtisch uit de hoek komen, maar de woorden ontschieten mij toch telkens opnieuw om mij deftig voor te stellen, dus zal ik gewoon mijn tinder profiel hier neerschrijven. :sweet:

Jona, 19
Geschiedenis UGent
minder dan een kilometer uit de buurt

-Let's grab a bottle of wine and watch the stars
-Liever langharig dan kortzichtig
-Patroonheilige van het dagdromen, uitstellen, ASMR luisteren en buizen met 9/20's
-Tommy (mijn hond (Dierenvriend maw))
-Indie rock, alternative, classic rock, punk, new wave, techno...
-Verslaafd aan koffie en thee
-Lost soul, open-minded, relativist
-Levensgenieter

Als er nog andere dingen willen geweten zijn over mij, mag het altijd gevraagd worden! :mihiel:

Alex Peetermans

Berichtdoor Alex Peetermans » 02 Okt 2018, 09:55

huray iemand van het nieuw praesidium dat zich voorstelt!
Het grootste kwaad dat een mens kan overkomen is dat hij slecht over zichzelf gaat denken. - Johannes Wolfgang Goethe

Schijnridder
V.G.K. P.R.

Berichtdoor Schijnridder » 03 Okt 2018, 19:09

Verdorie, ik wou me komen voorstellen en merk dat Jona me voor is geweest. Beetje loos om nu nog verder te doen maar, ach, zal het toch maar doen.

Mijn naam is Alexander Van Gelder en ik ben jullie enige échte PR. Ik hoop dat ik jullie kan verblijden met mijn aanwezigheid op dit nederig forumpje en zal mijn best doen om hier zo min mogelijk zo min mogelijk te posten.

Ik woon in het mooiste dorpje (Veerle) in het mooiste deel van het land (de Kempen, met hoofdletter K). Ik ben liefhebber van alles en hater van niets, ik ben zeker dat iedereen dit kan beamen wanneer ik het zeg. Ik loop tevens al veel te lang rond op deze planeet om hier een exact jaar op te plakken.

Jullie mogen me altijd PM'en met eender welke nonsens en het zal wel eens gebeuren dat hier een antwoord op komt.

Yours truly,
Afbeelding

welkom░in░de░jaren░negentig (こ猿雲シミ)

Alex Peetermans

Berichtdoor Alex Peetermans » 03 Okt 2018, 19:23

heerlijk

Terug naar “Nonsens”