Vlaamse Geschiedkundige Kring-

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Hoe zou het zijn met ...

Braakliggend terrein. Betreden op eigen risico.
Matthis

Re: Hoe zou het zijn met ...

Berichtdoor Matthis » 11 Jun 2018, 17:45

Ivo DW schreef:Er zijn redelijk wat belangrijke beslissingen genomen geweest inderdaad. Vooral de hervorming van het kiesreglement was nodig. Voor de rest staat er in de statuten niets over het verschijnen van het verslag, dus ik vermoed dat het nog geldig zal zijn. Qua transparantie en professionaliteit zou ik toch graag zo snel mogelijk dat verslag zien verschijnen. Ik weet dat het gigantisch veel werk is en het examens zijn, maar ik denk dat de prosecretarissen kunnen beamen dat dit nu wel al zeer lang duurt.

Awel, zie mijn vorige post.

Klein beetje dedication kan anders ook geen kwaad. En als er nu commentaar komt dat het een lang en breed verslag was omdat de vergadering zo lang duurde: die van vorig jaar duurde tot kwart na 12, dus mijn verslag was ook een joekel. Gewoon aan beginnen, zou ik zeggen. Elk DB-lid heeft het wel eens heel druk.

Hier dat verslag!! :mihiel:

:phalanx: :phalanx: :phalanx: :phalanx:
"We want our sound to go into the soul of the audience, and see if it can awaken some little thing in their minds... 'Cause there are so many sleeping people." - Jimi Hendrix

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 11 Jun 2018, 18:39

Ben ik het volmondig mee eens. Examens of niet... Het moest maar eerder af zijn
"A pair of powerful spectacles has sometimes sufficed to cure a person in love."
-Friedrich Nietzsche-

Anselm
Imperator Interretis

Berichtdoor Anselm » 05 Nov 2019, 16:00

de mens die tegenwoordig verantwoordelijk is voor dit forum? Al geliquideerd wegens niet genoeg promotie voor het meest almachtige medium der VGK?
"Dude, this is the way the world works! If you wanna find some quality friends, you've gotta wade through all the dicks first!" - Eric Cartman

Ivo DW
Prosenior

Berichtdoor Ivo DW » 01 Apr 2020, 11:43

Anselm schreef:de mens die tegenwoordig verantwoordelijk is voor dit forum? Al geliquideerd wegens niet genoeg promotie voor het meest almachtige medium der VGK?

Aangezien er al efkes geen web meer is geweest en site ondertussen ook plat ligt (als bezoeker ziet hij er nog ok uit, maar blijkbaar kan er niets meer aangepast worden), vrees ik er voor
"A pair of powerful spectacles has sometimes sufficed to cure a person in love."
-Friedrich Nietzsche-

Terug naar “Nonsens”